• Charla

Någon som blivit friad till av fel person?

Ibland tänker jag på hur hemskt det måste vara att bli friad till...av en man/kvinna som man faktiskt inte vill gifta sig med!

Är det någon som har varit med om det? :)

• Svar på tråden Någon som blivit friad till av fel person?
  • Karis Annelie

jag tror det är ganska genomtänkt när ngn friar, så man vet vad den andre ska svara. Och om den andre skulle säga nej brukar det ligga ganska mycket kval och funderingar bakom, och inget som är särskilt skoj....

jag har tackat nej men det var ba skojfrierier

• M.O:s älskling

ja. ena gången av en jag varit tillsammans med en vecka och bara ville "ha kul" med. andra gången hade jag träffat en kille på nätet å ringt med han nån dag. han sa direkt att han älskade mig.vi träffades typ tre dagar senare å då friade han i sin soffa på knä. man ba lalala lala harkel harkel...
    Första gången vi hade sex ville han att vi skulle köra utan för att göra barn... det va creapy alltihopa...

Men nu e jag tillsammans med den underbaraste på jorden å VARFÖR fattar han inte piken med att jag kollar BT varje dag:):) :P

• Fröken Figo

Ja, jag har varit med om det. Jag fick ett frieri på McDonalds av en kille jag verkligen funderade på att dumpa... Min hemska reaktion var att garva av ren nervositet! Men sen tog det slut och jag tror inte han var så ledsen för det.

Sen har två andra ex-pojkvänner snackat om giftemål men inte friat rakt ut... Ingen av dem ville jag gifta mig med heller.

Fjärde gången gillt blev det rätt man som fria!

Svar på tråden Någon som blivit friad till av fel person?