• Din.min.vår

Vi ska förlova oss!

Åh jag är så lycklig att jag skulle kunna skrika!!

Jag och min pojkvän har nu äntligen börjat prata om att förlova oss, börjat så smått med att titta på ringar mm. Jag är så lycklig, trodde alldrig att han skulle ta upp det (för det var faktiskt han som började prata om det).
    Vi har nu varit tillsammans nästan tre år, och funderar att slå slag i saken på vår tre års dag.

Jag var bara tvungen att få berätta den glada nyheten för någon, då det är en hemlighet för alla andra innan dagen är inne!

Någon som har något tips på förlovningsring? Hur ser era ut? Skulle gärna vilja veta, detta mer ringar är ju en djungel!

• Svar på tråden Vi ska förlova oss!
  • mrsD

GRATTIS!!!

beror på vad ni vill ha för ringar, men om ni vill ha släta guldringar kan jag rekomendera Shalins.

• Honey_B

Vad roligt! Grattis till er :) Jag och min pojkvän ska oxå förlova oss snart. Har beställt jättefina titanringar, så det kan jag rekommendera om ni vill ha något annat än vanligt guld.

• mrsD

vi har lite rundare (alltså rundade i kanterna) och lite smalare, från Shalins.
    De finns ju lite överallt..
    men gillar ni dem, så varför inte köpa dem? kolla era ringstorlekar bara! =)

• Din.min.vår

tack så mycket! ja vi ska ut och kolla lite i affärer om några dagar..
    titan är inte riktigt min smak.. jag är är guldtjej.. ;)

• blivande fru larsed

Jag har vitt guld! Jättefin från schalins, lite rundad i kanterna, ganska bred. Blir nog en smal vigselring till det sen

• Din.min.vår

det jag har tänk är att ha en lite bredare "platt" ring, och sen en tunnare ring som är full med diamanter, typ allians.. snyggt tillsammans tro?

• rosesarered

Grattis!
    Håller med om att det är en djungel med förlovningsringar.
    Vi bestämde oss tillslut för enkla och klassiska guldringar från Schalins. Ringarna är platta och ganska breda (5 mm).
    Dom känns lite "annorlunda" i och med att dom är platta istället för kupade men ändå klassiska och tidlösa.

• Din.min.vår

rosesarered: Håller med dig! De platta känns inte lika vanliga som de runda!

• föralltidhans

Grattis vad roligt!
    Jag och min sambo har precis förlovat oss, en vecka sedan och i tisdags firade vi vår 3-årsdag.

• JO-OL

Grattis!

Håller med om att det är en djungel med ringar! Men bra att ni vet ungefär vad ni är ute efter!

Vi ska också ha platta breda ringar, rundade inuti... 6 och 7 mm... Vet bara inte om vi ska välja Shalins eller Jarl Sandins ännu... ;)

• Morr

GRATTIS!!
    vi förlovar oss om två veckor lite drygt och ska ha tcols tradition 803 4,5 mm båda två... ganska rundade inuti och sköna att bära! Köpte dem på Jempguld!!

• föralltidhans

Kom på att jag glömde skriva vad vi har för några. 4mm breda med en svagrundning på kanterna, väldigt enkla och klassiska rödguldsringar.
    Ungefär som den utan sten fast rött guld då.
    www.smartstep.se/ssp/uplimages/41419/2.jpg
    Jag är supernöjd även om jag lyckats repa den ganska mycket redan men det blir väl så antar jag.

• Morr

för alltid hans: våra påminner ganska mycket om era! Skönt med fler som går den traditionella vägen! De där ringarna som du länkar till var snygga ihop, funderar på en likadan vigselring som förlovningsring fast i vitt guld o med nåt bling på.. men det är nåt/några år kvar!

Svar på tråden Vi ska förlova oss!