• kalaskarin

Brudpar i Lego

Vi skulle vilja ha ett brudpar i lego på våran bröllopstårta. Har letat runt lite på nätet men inte hittat något. Vet någon var man kan få tag på ett? Kan man köpa lösa gubbar med tex vita eller svarta kläder? Är inte så hemma i leksakernas värld

• Svar på tråden Brudpar i Lego
  • Stollen

Jag är lite mer inne i leksakernas värld och speciellt lego ;)

vissa Br-leksaker säljer lösa delar men inte gubbar vad jag vet, kommer vara väldigt svårt att hitta det i sverige så jag tror du får beställa från utlandet.
    Hittade den här länken www.ericharshbarger.org/lego/wedding_cake.html
    men han säger att han inte säljer tårtor men maila och fråga om han kan tänka sig skicka två gubbar för en slant..
    sök utländska sidor då lego inte på det sättet är så stort här i Sverige.

Hoppas det var till någon hjälp och berätta om du hittar/hittade något :)

• Duchess

*harklar sig*

Jag tror att jag kan hjälpa dig. Jag är legosamlare, och insatt i den världen.. och jo, jag känner till Eric Harschbarger. Hans caketopper inspirerade mig när jag byggde vår egen:

farm2.static.flickr.com/1120/919355664_68b3dc489c.jpg

kalaskarin, när gifter ni er? Kanske kan jag hjälpa till...

• Stollen

vad kul, då löser det sig till ett bättre sätt :)

• Duchess

Stollen:
    Är lite nyfiken... har du också en legosamling hemma? :)

• Stollen

jag har byggt och samlat på lego sen jag var 3 tills jag var 16, lego var då den största delen av mitt liv, från städer till avancerade i technic-lego :)
    men nu ligger samlingen i källaren hemma hos mamma och väntar på att mina barn ska få ta över den, en dag :)

• kalaskarin

Duchess!!

Jag gifter mig 14/6 2008.
    Jag vill verkligen ha hjälp! Vi har en kompis som sagt att jag och min m2b passar så bra ihop, precis som två legobitar. Vi tycker citatet är så sött och skulle vilja hedra det med brudparet i lego..
    Maila om du vill!
    Karin.stromberg@choice.se

• Duchess

kalaskarin:

Jag mailar dig imorgon :)

Svar på tråden Brudpar i Lego