• A n n i s e n  25/8-07

Nu är A n n i s e n 25/8-07 gift-bilder

Nu är vi gifta Här kommer lite bilder från goda vänners kameror.

Här kommer vår betättelse

kl 7:30 träffades mina tärnor & jag hos frissan för att bli fixade & sminkade. Vi hade en jätte mysiga timmar när vi blev fixade, drack skumpa och myste
    Efteråt blev vi hämtade och åkte hem till vår villa för att mumsa i oss exotisk planka. Vi klarade av att äta

Sedan bar det av till fotografen i Växjö, först tog vi lite bilder i studion & sedan bar det i väg till Teleborgs slott för att fotas ute. Det kom lite regndroppar så vi hade en anledning att ta fram våra snygga paraply Det var verkligen en upplevelse att bli fotad av ett proffs, så himla kul att få stå & gosa med sin älskling

På vägen från kyrkan fick vi oss lite mat, men sedan började fjärilarna komma för oss båda...men när vi var framme vid kyrkan blev vi helt lugna båda två, då var det värre med våra tärnor och marskalkar När vi stod och väntade framför kyrkportarna var vi helt lugna & längtade efter att få göra entre. Det var en fantastisk känsla att kunna vara så närvarande under hela vigseln. Sångerna från solisten var fantastiska, hade trott att vi skulle fälla tårar under sångerna, men vi var bara så lycklig & njöt av den stämningsfulla sången.
    Efter vigseln blev det såklart kramkalas, så kul att se alla man håller kär så fina & uppklädda.

Efter gratulationerna åkte vi till en närliggande brygga & fotades av min mans pappa, medans gästerna åkte till festlokalen. Brudskålen tog vi på baksidan av festlokalen nere vid sjön medans vårband spelade aukustisk musik.
    Middagen var helt fantastisk, maten var jätte god, tårtan både snygg & god, talen så roliga & många, spexen hejdlöst roliga, så många överraskningar... Toastmastern helt suverän (Mats bror, han gjorde nog sin livs bästa insats Värdparen helt gudomliga som lagt ner så mycket arbete på allt!
    Efter middagen innan tårtan blev det vals, den gick väl sådär, kul hade vi i allafall Sedan shakdes det loss på dansgolvet till vår eminenta orkester!!!

Kl 2 åkte vi väg till bröllopsnatten som vi tillbringade på en herrgård & på morgonen åt vi frukost på rummet. Var jätte hungrig

På söndagen bjöd vi alla som städat på mat & sen hade vi presentöppning, det var jätte bra att öppna presenterna dagen efter. Rekommederas!

Det var en helt magisk obeskrivlig dag som vi upplevde i lördags, så härligt att gifta sig med sin gulleplutt sedan snart 12 år!!! Vi hade så goa gäster som verkligen bjöd på sig själv & bröllopet blev verkligen spontant & roligt som vi önskade. Det värmde att höra att våra gäster tyckte att vi var så fina & att det var det roligaste & vackraste bröllop de varit på Det värmer med tanke på att vi alla vet som har gift oss att det ligger mycket planering bakom
    Jag är obeskrivligt tacksam att vi både kunde vara så lugna under vår stora dag & att dagen överträffade alla förväntningar. Har skrattat så mycket att jag har världens träningsvärk i magen

Kramar till er alla från en mycket lycklig FRU

www.pixbox.se/pic_show_id14141384.html

• Svar på tråden Nu är A n n i s e n 25/8-07 gift-bilder
  • T och U

Grattis! Såg helt underbart ut! :D

• TEL

Grattis! Va snygga Ni var! Jättevacker klänning!!! Dukningen var också jättefin!

• A n n i s e n  25/8-07

Tack snälla! Dukningen är inte riktigt komplett på bilden, har ingen annan för tillfället men vad 17...ni ser ju ändå

• A n n i s e n  25/8-07

Ngn annan som kanske har lust att kika in?!

• MaryamZ

Stort grattis! Ni var jättefina o såg så lyckliga ut :)

• jadam070707

Ni ser helt fantastiska ut njut och rid på den underbara vågen av att vara nygifta, det gör vi fortfarande! Dina lockar var helt fantastiska...
    Josefin
    kolla vår hemsida: www.adam.karpinski.se/070707

• Soon to be mrs T

Jättefina! Grattis

• Novemberbrud07

Grattis...jättefina bilder!

Älskade klänningen :)

• A n n i s e n  25/8-07

Tack för era kommentarer, vad roligt att ni tycker att vi är fina.

Grattis Josefin-jadam

Novemberbrud07
    Jag älskar också klänningen...konstigt va

• Noomi

Säger det här med, ni är så otroligt fina!!!

Svar på tråden Nu är A n n i s e n 25/8-07 gift-bilder