• Sarah81

Hur har ni gjort med kuvertavgiften?

Hur har ni gjort med kuvertavg. då det gäller när man ska osa? Har ni valt att era gäster ska betala på plats eller har de betalat in på ert konto innan. I sånna fall hur långt innan bröllopet har ni velat ha pengarna? Och har era gäster osat genom att betala in kuvertavgiften?

!OBS! Vill ej ha nån disskution för eler emot kuvertavgift! OBS!

• Svar på tråden Hur har ni gjort med kuvertavgiften?
  • Wiiilma

Hej!
    Vi hade ett informationsblad där vi skrev följande:

PRESENTER
    Vi önskar oss inga presenter istället vi ber om ett festbidrag på 150 kr/vuxen. Sätt in pengarna på vårat konto hos Föreningssparbanken nr: (XXXX) XXX XXX

• Ab fab

när jag har varit på bröllop med kuvertavgift har man betalat innan. det kändes bra att inte mecka med pengar på själva bröllopet

• Wiiilma

Just det, glömde. För att svara på dina andra frågor så har vi inte satt ett sista datum för betalning men däremot har vi ett OSA för anmälan.

• lillamillan

vi skrev in bankgiro på baksidan av inbjudningskortet och hoppas att folk betalar in seanst osa datumet
    (för att slippa ligga ute med massa pegnar o samla in kollekt på den stora dagen)

• batwomen
    lillamillan skrev 2007-08-27 20:11:12 följande:
    vi skrev in bankgiro på baksidan av inbjudningskortet och hoppas att folk betalar in seanst osa datumet(för att slippa ligga ute med massa pegnar o samla in kollekt på den stora dagen)
    Det var smart det snor jag genast
  • lystroll

Heej!
    Jag har just börjat tänka på att ha kuvertavgift, men hur mycket ungefär tar man då?

Kram..!

• Tess 08

Jag vill oxå veta vad man tar betalt av gästerna,
    Är det vanligt med kuvertavgift?
    Mvh Tess!

Svar på tråden Hur har ni gjort med kuvertavgiften?