David J Butler?
Hej!
Var inne hos David J Butler idag och kollade lite på ringar. Det kändes väldigt bra men nu skulle jag gärna höra era kommentarer?
Både positiva och negativa!
Hej!
Var inne hos David J Butler idag och kollade lite på ringar. Det kändes väldigt bra men nu skulle jag gärna höra era kommentarer?
Både positiva och negativa!
Vi har ringar från David Butler. Vi är supernöjda. Har skrivit om det i ett inlägg här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-30/m2390489-1.html
Enda nackdelen som vi upplevde det är att han är lite långsam ;)
Ringrna finns att se här:
ulejbro.blogsome.com/2007/08/19/ringarna/
Väldigt vackra ringar!!
Hur lång tid tog det och när lämnade ni in dem?
För han sa till oss att högsessongen var mellan november till midsommar och då tog det längre tid än det gör nu under lågsesongen.
Det tog nog i alla fall sex veckor att få förlovningringarna. Det var lång tid att vänta för oss som förlovade oss först så att säga och sedan beställde ringar :)
Vi beställde i januari.
Sedan beställde vi vigselringen ganska snart efter det - slutet början av april kanske- och jag hämtade den två veckor innan vigseln den 21 juli, men det var nog bara för att han själv skulle på semester. En kollega fick sin ring två dagar innan vigseln!
har också tillverkat våra ringar från DJB (egen design tillsammans med Davids kunnande). Är supernöjd och väntar bara på dagen när jag får ha min ring på mig.