Nu är vi gifta...bilder
Nu är vi gifta och har precis kommit hem från vår bröllopsresa :)
Vi har inte fått bilderna från fotografen än men det finns lite amatörfoton på vår hemsida
sandra-johan.weddingannouncer.com/
Nu är vi gifta och har precis kommit hem från vår bröllopsresa :)
Vi har inte fått bilderna från fotografen än men det finns lite amatörfoton på vår hemsida
sandra-johan.weddingannouncer.com/
Jättefin klänning, häftigt med det rosa som du hade lite senare också
Stort grattis! Hur känns det att vara fru?
Grattis!!!!Du var jätte vacker. Vem gjorde ditt hår?
Ni var verkligen jättefina. Älskar dina skor! Får man fråga var du fått tag i dem?
Grattis och lycka till
Tack så mycket! Jag är så nyfiken på fotografens bilder. ( Han tog över 400 st )
Rosenlarv
Det är underbart att vara fru :)
Anna2008
Camilla på Headlites i Lidköping gjorde håret.
Fröken Plommon
Märket på skorna är Betty Blue och jag köpte dem på www.have2have.se
Åhh vad fint, så tjusiga ni är
Glammigt & romantiskt...precis som jag strävar efter på lördag
Hejsan
jättefina bilder.
Supersnygg klänning, men jag undrar en sak, jag har en likadan klänning ,som den lilla flicka har, till min dotter, men den är ljusare rosa och jag skulle vilja ha den mer cerise rosa som din verkar vara. Får jag fråga var du köpt den?
Vilka vackra klänningar *avundsjuk* ;) och det srålar verkligen om dig
oktoberbrud2007
Vår dotters klänning är köpt på Lindex
Hejsan och Grattis! Tänkte bara höra om du vill avslöja vart du har köpt klänning nr 2. Den med rosa för det är precis en sån jag skulle vilja ha på kvällen.
Lycka till med allt nu.
MVH
Sandra :)
Hej
Vi köpte också vår på Lindex, men då var nog den färgen slut. fick för mig att den bara fanns i ljusrosa...
Tack ialla fall...
sandra_jostein
Klänningen är en Maggie Sottero köpt i USA. Den har tyvärr aldrig funnits i Sverige och eftersom den bara finns i ett visst antal var det jättesvårt att få tag den i min storlek och färg.
Grattis grattis! Ni var jättefina både du och din man och er lilla dotter var ju jättesöt!
Det var så roligt att se bilderna från vigseln. Vi gifter oss i Läckö Slottskapell om ett par veckor!
Hade ni dekorerat kyrkan någonting? Jag är orolig för att det kan bli lite mörkt och dystert inne i kyrkan? Speciellt om man skulle ha lite mer otur med vädret.
Fröken smultron
Tack så mycket!
Vi hade inga andra dekorationer än blommorna du ser på bilderna och de hade stiftelsen ställt dit..
Kyrkan är som sagt sagt ganska mörk, men den är mysig. ( Man tillbringar ju bara ca 30 min där ändå :) )
Hej! Härliga bilder, grattis till giftermålet!
Josefin