• prinsessan_

Äntligen!

Har velat förlova mig med min sambo och äntligen vill han också. Från början var han verkligen osäker och tyckte det var onödigt, den senaste tiden har han till och med börjat tjata (tycker det är dags nu).

Hi hi, jag är så lycklig...

Har skrivit massor av ledsna inlägg här på BT och varför min sambo inte vill förlova sig med mig, det här med att vänta osv.

Fick nyss veta att den 11 september ska han bjuda mig på en resa till Paris. Jag ska hämta ut ringarna (i smyg) innan och överraska honom med ett frieri i romantikens stad. Hi hi. Håll tummarna för att det går bra :D

• Svar på tråden Äntligen!
  • rosesarered

har följt några av dina "ledsna" trådar här på bt men det verkar ha vänt sig mot det bättre nu!
    Förlovning i Paris låter ju väldigt romantiskt och mysigt, lycka till!

• prinsessan_

Oh, tack sötnos!
    Allt löser sig med lite tålamod :)

• Charla

Grattis!

En liten tanke bara... du tror inte att det är någon "risk" att din kille planerar just detsamma - nämligen att fria i Paris? Kan ju bli lite märkligt om du "tari från" honom det? Plus att ni då står där med dubbeluppsättning ringar? ;)

• prinsessan_

Hi hi!

Det blir ingen fara med dubbel uppsättning av ringar eftersom vi redan lämnat in de ringar vi ska ha för gravyr. Dock sa han härom dagen att vi borde hämta ut ringarna och ta med till Paris. Puh. Jag som tänkte att han skulle glömma dem så att jag kunde hämta ut dem i smyg. Tror att han har tänkt att vi ska förlova oss men att vi ska göra det öppet och utan ngn överraskning.
    Men jag skulle älska om han friade! Men det tror jag aldrig skulle hända ;)

• Charla

Ah, då är jag med! :)

Lycka till, hoppas att allt blir som du har tänkt dig.

Svar på tråden Äntligen!