• lovisen

Tjockare hår!!!!!

Har ett väldigt tunt hår och ser nästan lite tunnhårig ut uppe på huvudet. Ett väldigt stort problem för mig som kvinna.
    Någon som kan tipsa mig om en produkt som kan få mitt hår att se fylligare och tjockare ut!? Har hört talas om något slags färgat puder som på något sätt gör håret tjockare men vet inte riktigt vad det heter.

vh/Lovisa

• Svar på tråden Tjockare hår!!!!!
  • N&N

Jag puffar för jag har samma undran. Tappar massor av hår och lider av det. Tips någon?

• FruH

Jag säger bara: B-vitamin och öljästtabletter. Finns på Apoteket och hälsokostaffärer.

Dyrare alternativ? Laser
    .....

• bridesilly

Har ett supertips för alla som vill att håret ska kännas och se tjockare ut

gå till er frisör och köp sebastians full body mousse...detta masserar man in i blött hår å blåser sedan, Jag som inte har alls tjockt hår kan fixa trollfrisyr om jag vill

Jag är helt såld å kommer aldrig sluta köpa detta

• Lillaja

Jag har också tunt och lite flygigt hår men använder ett spray från Tigi - Superstar thickening spray - i rosa flaska. Lyfter och sprayar in mot hårbotten efter tvätt och blåser det sedan och WOW! Ger effekt direkt och luktar dessutom godis. Gör dessuotm håret lite strävare och lättare att forma! Ett tips bara

• Foxi

Hej!
    Jag har en kollega som har tunnt och fint hår. Hon gjorde som Bridesilly och köpte Sebastian. Hon köpte ett volym schampoo och hon ser FANTASTISK ut i håret. Det var dyrt som snus, men helt klart värt varenda krona för henne!

• vixen not a tramp

Ett tips är att handla från tex lokkfantastic.com. För mig som köper redken lönar det sig i alla fall!

• bridesilly

foxi

yes dyrt som snus verkligen, mousse kostar 200kr å schampoo säkert likadant MEN dom håller i evigheter för det är såpass drygt

Svar på tråden Tjockare hår!!!!!