• Ung Fru

secret box - göteborg

Jag har läst väldigt mycket om det här med secret box, men när man söker på google kommer det inte upp någon fotograf som gör det.
    Hur har ni hittat någon? Har ni ringt och frågat eller vadå?
    Jag är ju redan gift så det är för sent som morgongåva, men det funkar ju lika bra som present på alla hjärtans dag, bröllopsdagen eller liknande.

• Svar på tråden secret box - göteborg
  • Operabrud

Hej!

Det finns hur många fotografer som helst i Stockholm, vet ej om det finns i Götet. Jag bor i båda städerna, men har bara sett det i Stockholm. Begreppet secret box är skyddat av Brigitte Grenfeldt, då det är hennes idé. Ingen annan får egentligen använda det. Så prova att söka på morgongåva istället. Lycka till!

• Bauti

Jag vet att denna fotograf gör det.
    Jag hade själv honom på våran bröllopsdag (heldag 11/8-07)
    Har pratat med en annan tjej som gjorde sb med honom och var jätte nöjd.
    Du kan ju alltid höra efter.

www.nielsphotography.com/

Lycka till!!!

• Anna2007

Jag har tänkt göra en secret box, men funderar på om man bara ger albumet med bilder, eller om man ska lägga till något mer? Någon som har några tankar kring det?

• angelsson

Någon som har en aning om vad det kostar ungefär med en Morgongåva/Secret box-fotografering?

• Lisi

Hej, det finns en fotograf på Kastellgatan 16 i Göteborg som tar morongåvefoton. Han har en hemsida www.lecthe.se och klicka på bröllop. Har en vän som var där för en möhipp och tyckte att han var kanon.

Lycka till

• Turnit

Jag gjorde min secret box hos Lottis Lindström i Kungälv. Helt suverän fotograf. Jag betalade 1270 för 9 bilder + ett album. När min man skulle få den hade jag virat ett mörklila sidenband runt. Han blev väldigt lycklig över den!!

Ska göra en förstoring att ha på väggen, underbar bild.

Lycka till!!

• dolly5

Jag kan starkt rekommendera Jenny Blad!!!!!

Svar på tråden secret box - göteborg