• LillaFrugan

Alla ni som bor i göteborg se hit.... ligger denna gata centralt?

Hjälp!

Vet ngn om Maskingatan 11 ligger centralt?
    Det ska finnas ett hotell där som heter
    Quality Hotel 11, är den att rekommendera?

• Svar på tråden Alla ni som bor i göteborg se hit.... ligger denna gata centralt?
  • Puman-prinsen

LillaFrugan - Vi hade vår bröllopsnatt 1/8 på hotell 11

Bodde på en va deras sviter med romantikpaketet... Det var helt underbar och jätte bra service!

Det ligger i Eriksberg... Jätte fin utsikt och mysigt. Kan verkligen rekomendera.

• Penne

Det ligger väl pa Hisingen?? Hotel 11 är dock ett helt ok hotell har jag för mig.

Kolla pa Eniro!

• Tingaling

Jag har också hört att Quality Hotel 11 är bra.

Dock ligger det inte i centrala Göteborg.

• Joleen

Det är ett bra och fint hotell som många spenderar bröllopsnatten på. Hotellet ligger i det området som är nyast, fräschast och dyrast när det gäller bostäder i Göteborg. Det ligger på andra sidan älven från stan. Precis utanför hotellet går Älvsnabben var 30:e minut vilket är en båt som tar en över till Lilla Bommen.

• Tingaling

Det ligger på andra sidan älven i Göteborg. Det är inte så långt till centrum dock. Tar man båten (Älvsnabben) så är man i city ganska snabbt.

Eriksberg är för övrigt jättefint och super mysigt. Men visst...du är inte i city när du kliver utanför dörren.

• Tingaling

Joleen:

Hihi...du hann före. Jaja, aldirg fel med tydlig information...

Svar på tråden Alla ni som bor i göteborg se hit.... ligger denna gata centralt?