• Snowie

Snowie undrar lite annat oxå..

Kan uppenbarligen inte sluta tänka på det här, haha, var tvungen att ringa sötisen nyss och undra när han egentligen kommer hem och fick då reda på att det blir lite mer snart än planerat, jippie!!

Men, nu är det såhär. Om vi nu allihop håller våra tummar och utgår från att han svarar ja vid mitt frieri, hur lång tid behöver vi (troligtvis mest jag) då på oss att förbereda? Jag älskar vintern och har alltid drömt om att gifta mig då (kristaller, frost, snö *drömmer*) men den är ju snart här för guds skull... Typ februari, kanske på min födelsedag den 6e, vad tror ni, hinner man? Jag pluggar heltid fast på komvux vilket innebär att jag har ganska mycket tid att planera, förutom när jag jobbar dårå, vilket jag kommer att´behöva göra myyyyycket för att ha råd med ett bröllop av iof. lite enklare slag...
    Oj vad jag svamlar men som sagt, hinner man, hur mkt tid räknar ni med? :)

• Svar på tråden Snowie undrar lite annat oxå..
  • Champis_Sanna

Jag hade en kompis som klarade av allt på tre månader men sen är det ju så mycket som ska klaffa. Det känner man nog efter bäst. Jag ville i år och friade för ett år sedan men vi bestämde oss för att vänta till 2008 vilket jag nu är glad över. Hur känns magkänslan, klarar du av det på några månader/ 6 månader?

• Snowie

Hm, i see.. Ja, jag har ju hängt här på BT så mkt på senaste tiden så jag har nästan koll på allt, hahah, nej men skämt åsido.

Tror nog det skulle gå, har många vänner som jag tror skulle tycka att det va jättemysigt att hjälpa till i planeringen oxå, det är ju ett plus..
    Mycket som ska klaffa är detverkligen, har ju läst en del skräckisar här ;)

• Champis_Sanna

*S* ja skräckisar får man höra...men det är ju riktigt bra för då kan man tänka på ett annat sätt också känner jag. Det är ju jättebra om många kan hjälpas åt, det blir så mycket lättare på något vis då (tycker iaf jag) SÅ länge man tror på sig själv så går allt. GO FOR IT GIRL! *håller tummarna*

• Snowie

Verkligen, man kan faktiskt lära av andras misstag, haha..
    Tack för pepptalk!!

• Champis_Sanna

Det bjuder jag så gärna på ;)

Svar på tråden Snowie undrar lite annat oxå..