• Överraskningsbruden

Udda bröllop!

Ville bara dela med mig av vår historia kring vårt bröllop som går av stapeln den 25 augusti på min 30-årsdag!
    Lite udda om jag uttrycker det milt

Gå in här för att läsa:
    studentmamma.blogg.se/1182106725_157735648.html

Finns mer att läsa under kategorin bröllop!

• Svar på tråden Udda bröllop!
  • Karis Annelie

Ja du.. det var aningen udda! själv skulle jag nog mest blivit förbannad, men så tål jag inte heller att folk planerar mitt liv åt mig.
    Men, du verkar ju sannerligen ha blivit överlycklig så det var ju toppen för er då!
    antagligen känner de er såpass bra, att de vet att det skulle bli perfekt. Annars hade de nog inte vågat sig på det. Hääärligt iaf. kramkram

• Överraskningsbruden

Ja de visste att vi inte skulle komma till skott annars
    Och jag tycker det är jätteskönt att slippa all planering! Men jag har förstått att många tycker det är lite konstigt att jag bara kan släppa allt
    De känner mig så pass väl så jag är inte ett dugg orolig.
    Kram

• viktualia

Shit! Vilken grej! ujuj.. jag är ett så svårt kontrollfreak så jag hade nog gått i tusen bitar och blivit vansinnig... men vad häftigt att ni är glada!

Antar att ni slängt iväg en hindersprövningsblankett med ilfart till Skatteverket och bara inväntar allt spännande!

• misstrixie

Oj, wow! Jag är alldeles för mycket ett kontrollfreak för något sådant, men jag förstår att det måste vara jättekul för er.

• be happy

Wow! Skit coolt ju!! Fy vad gott att få allt serverat till sig... och vad spännande! Ligger nog långt borta dock för många som vistas på den här siten och som planerar i åratal! :D

• Överraskningsbruden

Viktualia: japp alla papper är klara,ska på vigselsamtal med prästen imorron det kanske blir lite mer verkligt då
    Har nog inte fattat allt än haha.

be happy: jag blir alldeles yr av att bara tänka på allt som ska planeras så jag är glad att slippa. Jag har ju inte ens sett min klänning! haha

• viktualia

Överraskningsbruden - rätt häftig grej faktiskt! Blir grymt nyfiken över vad du kommer tycka om det hela - så snälla! uppdatera oss ofta.. hi hi hi...

...eller i alla fall bloggen så att man kan läsa där!

/Viktualia som är grymt facinerad över idén

• Augustibrud 2008

Guuud va kul!!!
    Jag är oxå kontrollfreak ,men det är väl då man behöver detta... ;)
    Grattis o va avis jag är... :)

Svar på tråden Udda bröllop!