Nu har han friat...
Härom veckan blev jag tagen på sängen av min blivande man som var nere på knä och frågade om jag ville bli hans... :D
bröllopet blir nästa sommar i juli månad
Mvh Noonqa
Härom veckan blev jag tagen på sängen av min blivande man som var nere på knä och frågade om jag ville bli hans... :D
bröllopet blir nästa sommar i juli månad
Mvh Noonqa
Skitkul!!! Grattis!!
Grattis!
Jätteroligt, underbart! Grattis :) Vi gifter oss oxå i juli nästa sommar. Kyrka och festlokaler bokade och datumet blir den 19 juli :) Känns fortfarande nästan overkligt men jag gör knappt annat än hänger här på BT och olika bröllopssidor, kollar resor, buketter, klänningar, make-upartister, hårstudios, nagelbyggare osv osv osv... det är en helt enorm djungel! Men åh vad det är kul :)
Hur har ni tänkt er bröllopet? Kyrka, borgerligt, stort, litet, inomhus, utomhus?
vi gifter oss i kyrkan och har rätt stor middag/fest i en borg här i stan. bröllopsresan tar vi några månader senare då vi vill t karibien och vi vill inte resa i orkansäsongen. Barbados har vi tänkt oss. Undrar hur många gånger man hinner ändra sig innan det är dag.
Än en gång stort grattis. Det är verkligen en stor dag, som man förhoppningsvis bara upplever en gång ;)
Det blir ett kyrkligt bröllop och om vi bara bjuder släkten hamnar vi på ca 55 pers. Det blir rätt stort med andra ord.
JAg tycker att vi ska ta bröllopsresan till Azorerna. Dit vill jag. Men vi får se vad mannen tycker.
Grattis!!!!!
Min blivande friade för en månad sedan, vi var o häåmtade ut förlovningsringarna nu i fredags. Visst är det otroligt roligt o planera o kika!!!
underbart!
Absolut underbart förutom då att där ringarna beställts så har de klantat sig... :(
De hade skickat beställningen till fel leverantör och så nu måste jag vänta i ytterligare 1½vecka på ringarna... Vill ha NU!
Grattis!
NEj gud så tråkigt o behöva vänta längre, ja blev less av att våra inte hade kommit från gravören så vi fick vänta en extra dag haha lite otålig
Jo otålig är bara förnamnet. Jag vill ha dem nu och visa hela världen vad vi vill!
Noonqa
haha precis så kände ja med, är så stolt över min ring att ja spricker!!
längtar efter att välja vigsel ring, fast de e 6 sept 08
så de e ju ingen brådska haha
Var inne i butiken idag och undrade lite när ringarna skulle levereras och troligen kan vi får dem i slutet av denna veckan, typ fredag.
Noonqa
Vad kul att det är någon mer som ska gifta sig den 19/7-08
Vi förlovade oss den 28/7 så det blit nästan ett år mellan förlovningen och vigseln
Kyrkan är bokad och är på jakt efter en bra lokal som ligger nära kyrkan.
Ska börja titta lite på klänning och kläder till maken.
Grattis! Lycka till med planering och bröllop! jag gifte mig 4/8 och är så lycklig!
Grattis!!!!!!!!! Urkul!!!!!!!
NU har ringarna kommit... :D *jippie*
Men jag får vänta tills i morgon då butiken är stängd för idag...
Noonqa
Va kul!
Ja håller tummarna att dom sitter perfa