• m1n3rv4

förlova sig på båt

Hej!
    Nu har jag i största hemlighet fixat ringar och bestämt datum...jag har tänkt den 23/9... Vi har då inbokat en båtresa med cinderella och undrar nu hur och när jag ska fria... ngra roliga tips?

• Svar på tråden förlova sig på båt
  • m1n3rv4

nee hur ska jag göra d¨å?

• Västkustvigsel

Du kan be rederiet att ställa in färska blommor av den sort hon tycker bäst om och en korg med frukt och champagne i eran hytt.
    Förbeställ en 3-rätters middag i a´la cart restaurangen med den mat hon tycker bäst om och be dom ställa fram tända ljus på erat bord och en vas med samma typ av blommor som i hytten.
    När ni har avnjutit denna måltid .. ja då går ni ut på däck och där tar du fram ringarna.

• tindra!

Hm, det var länge sedan jag var på en sådan båt.
    Men här kommer lite tips, kanske går att applicera på båten.

Ta med henne någonstans på båten, gärna lite ensamt och prata innan med någon av servetriserna/servitörerna om de skulle kunna fixa champanj, två glas och kanske något litet gott att ställa fram så när ni kommer dit är allting fixat. Personal brukar vara vädigt hjälpsamma när det gäller sådant.

Ställ er vid en enarmad bandit och just när hon dragit färdigt smygslänger du ner de två ringarna som om hon vunnit pengar men när hon tittar efter så är det ringar.

Den klassiska be kocken att stoppa ner ringen i efterrätten eller i champanjglaset.

LYcka till!!!!!

• m1n3rv4

HONOM!!
    jag ska fria till honom...Vi har beställt buffe på kvällen,vi har förhoppningsvis barnvakt till våran pojk...
    Vill nog inte att det ska va för uppenbart vad som e på gång

• Lill-skrrotis

Justt d, kom på att ja ska ju åka med cinderella på måndag när alla samlas igen efter sommarlovet! Kick-off med jobbet.

• m1n3rv4

hehe, på måndagen e vi tillbaka =)
    får kolla upp länken

Svar på tråden förlova sig på båt