• Feaf

Nykomling

Hej alla glada brudar!
    Jag är ny i detta forum, heter Sophie o är 23 år, bosatt i stockholm. Min pojkvän friade till mej för två veckor sedan, vi vifter oss i juni nästa år, måste ju hinna spara pengar!
    Håller på o små planerar lite nu, typ budget o så, bäst att börja i tid :)

• Svar på tråden Nykomling
  • Brudiaug

Vad roligt grattis och välkommen....

• saraojohn08

Hej Sophie,

Grattis till förlovningen! Har ni planerat in vilket datum ännu?
    Jag och min partner ska också gifta Oss nästa Juni.

• Feaf

Ja, det blir 28 juni nästa år, har ni nåt datum?

• sommar -08

Grattis!
    Vi ska oxå gifta oss i juni, den 14. Har redan börjat planera lite och M2b tycker att jag är förtidigt ute. Är jag det, tycker ni?

• saraojohn08

Vi ska boka kyrkan på måndag, så det kommer att bli antingen den 7 eller 14 Juni i Köping. Har knappt börjat med planeringen ännu. Hjälp! vart ska ni gifta er?

• MaryamZ

Feaf

Grattis o välkommen!! Vi gifter oss oxå 28 juni, det är rätt många som gifter sig det datumet och vi har en EGEN tråd ;)

• Feaf

Jag har bokat vigseln, har hört att datumen ryker fort, så jag bokade igår...kan dock hända att jag måste byta från kl 14 till 15 eftersom att vår festlokal tar emot tidigast kl 16. Min partner tycker oxå att jag är ute tidigt men det tycker han alltid...hehe o kyrkan hade ju redan andra bokningar till nästa år, så man är ju inte ensam om det ;)

• sommar -08

Vi kommer att gifta oss i närheten av Västervik. Anledningent till att jag vill börja planera så tidigt är att vi bor i Eskilstuna. Vill ju passa på att göra så mycket som möjligt, när man är i V-vik under semestern. Så kyrka och fotograf är bokad (vet att jag är väldigt tidig med fotograf, men det finns typ en i Västervik och då vill man ju inte gärna att någon annan bokar in henne före...)

• Feaf

MaryamZ

Jaså, vad roligt! Visste inte att vi valt ett sånt poppis datum :d

• Feaf

Jag älskar att vara ute tidigt, ingen stress liksom + att man har nåt kul att tänka på hela tiden..hahah!

• saraojohn08

ja, det är ju mycket bättre att vara ute i god tid så att man inte blir besviken!

Svar på tråden Nykomling