• Blivande fru pettersson

Din drömmöhippa!

Hej alla blivande brudar eller redan fruar! Har nu läst om folk som är lite besvikna på sin möhippa och började fundera hur min drömmöhippa ser ut.

Hur ser er drömmöhippa ut?

• Svar på tråden Din drömmöhippa!
  • Karis Annelie

åååå det skulle nog vara att ALLA mina vänner från hela landet kom, och sen att vi skulle ha riktigt skojigt! kankse åka 4hjuliga motorcyklar och racea i leran! De skulle gärna få mig hämtad i nån riktig drömbil... typ en lotus eller en fin gammal Mustang...
    Göra nåt sånt skojigt lite ansträngande på dagen, och sen åka på riktigt bra spa!!! jag vet att det är för dyrt, men får man drömma så....
    Där skulle vi bada och ha mysigt, få ett par behandlingar o så...
    Sen skulle vi äta god middag och dricka lite och prata kvällen lång. Sen sova över allihopa på stället, ha frukost tillsammans där vi pratar om gårdagen och kanske lite bröllopsprat.... o sen får de gärna skjutsa hem mig

• Emmaline

Precis som den var!! Inga pinsamheter och vi gjorde allt tillsammans, dvs ingenting som jag som brud skulle göra själv och de andra skulle titta på. Vi gjorde en massa coola saker ihop! Och alla oavsett kön och ålder var inbjudna -nu kom bara folk i min egen ålder men det är också helt ok eftersom alla ändå var tillfrågade.

Det blev tom tunnelbana hem vilket var skönt eftersom jag typ aldrig åker taxi förutom med jobbet och det känns så "jobbigt" då.

• Fru Cinderella

Nu vart jag inte besviken på min möhippa, men min dröm hade vart

- Rida islandshäst på förmiddagen och sedan picknick ute i skogen

- Iväg på spabehandlingar

- Hem för att äta middag hos någon vän

- Ut och sjunga karaoke på något nattklubb

Det hade vart den perfekta möhippan för mig

• Liinda_e

den perfekta för mej:
    Att mina vänner spenderar en dag med mej där dom planerat ngt roligt (inga pinsamheter)
    spa,god mat,vin, tjej snack, bara mysa och veta att dom gör ngt för mej och det för att jag snart ska gifta mej...
    inga höga krav alltså

• 6 okt 2007

Åååå... Först skulle jag vilja bli kidnappas av någon SNYGG pojke 8) Sedan bli ivägkörd till en musikstudio för att sjunga in en låt tillsammmabs med de som hippar mig. Efter de skulle jag vilja göra små uppdrag som slutar med att jag hamnar på lacerdom (eller hur de stavas. NÄr vi har svettas iväg till ett spa för att slappa, fnissa och dricka vin. Efter att vi snyggat till oss hem till tärna och äta hennes underbara TACKOPAJ. Och till de dricka tequila och massa annat gott. MEllan maten och kaffen lite små uppdrag på plats innan kvällen avslutas på något dansställe. Sedan får de gärna bjuden på en taxi hem. :D

De vore något! (undrar om jag ska visa min tärna den här sidan :P )

• zukigirl

Jag är glad om jag får någon! Men om jag får drömma så skulle det vara underbart om alla mina vänner var där (bor utspridda över hela landet). Skulle gärna göra något skoj och udda som det aldrig blir att man gör annars typ spela in en skiva, blåsa glas eller liknande och sedan äta god mat och tjöta hela kvällen.

• Idwill

Småbarnsmamma som man är (går inte ut så ofta på krogen) har jag absolut inga höga krav! Jag blir helnöjd om mina vänner fixar någon god mat och god dricka. Antingen det blir hemma eller på någon restaurang. Det bästa av allt är såklart om alla mina vänner kan komma Jag vet i alla fall att jag INTE vill ha något stirr och flängande hit och dit... Jag har varit på en sån möhippa och snacka om att man fick ut noll av den dagen

• aug08

Jag har inga större krav på min möhippa men jag har ett mycket viktigt, att inte bli iklädd löjliga kläder och göra dumma saker. SÅ hemskt och förnedrande, har aldrig förstått meningen med det... (Det är min åsikt, alla tycker ju olika) Men det vet mina vänner om så jag har svårt att tro att det blir så...

Min drömhippa är nog en härlig frukost med tjejerna, spa med massage och champagne i bubbelpoolen, middag med massa gott vin och tjejsnack ändå in på småtimmarna. Kanske på något uteställe:)

Men vi får väl se, det är ett tag kvar för oss så jag får vackert vänta...

• jagärsåkär

Roliga inslag skulle vara:

spa o behandlingar
    sminkkurs
    karaoke
    gå ut o dansa på nattklubb
    INGA töntiga "prata med killar på stan" grejer
    INGA strippor o annat slemmigt
    gärna träffa m2b´s svensexa sent på natten o festa ihop med alla killar!! (vi har många vänner gemensamt och jag har massa killkompisar som kanske inte "kan" komma på möhippan så det skulle passa perfekt)
    INTE för mkt fylla men lite champagne-rus är bra!

• Wicks

nja det skull eng vara något så simpelt soma t tumgås med trevliga vänner... inga inslag av alkohol dock. men tja det fattas ju en ingridiens för det,v ad är väl rätt lätt att lista ut?

• Blivande fru pettersson

Vad roligt att så många ville dela med sig.
    Tror att min drömmöhippa skulle se ut på följande sätt (och ändå vara någorlunda genomförbar):

Gärna helt oförberedd "kidnappning" av något slag. Dock skulle de gärna få ha pratat med m2b först, så han kunde ha packat lite grejer. Eftersom jag bor på Gotland och mina vänner inte gör det vore det perfekt om vi kunde mötas upp i Stockholm. Jag gör gärna lite småpinsamma saker, men inget "sälja kyssar" eller liknande. Sedan åker vi iväg med någon finlandsfärja där vi passar på att ta en SPAbehandling och bara snacka, dansa och ha trevligt. Jag gillar lekar och spex, så det vore roligt om det fanns inslag av det under kvällen.

Ah, drömma får man alltid.

• mooogn

Drömmen: Alla mina vänner (både manliga och kvinnliga), lyx, god mat och en massa gott vin

Svar på tråden Din drömmöhippa!