kommer inte få möhippa
men är glad ändå
jag och min bästa väninna med andra tjejer ska hitta på en ute kväll tillsammans hom har planerat den och jag vet ca vad som behövs ta med inte mer än så
ska bli så skoj
men är glad ändå
jag och min bästa väninna med andra tjejer ska hitta på en ute kväll tillsammans hom har planerat den och jag vet ca vad som behövs ta med inte mer än så
ska bli så skoj
Jag hade ingen heller. Jag gick ut och åt med mina tjejkompisar och hade en urmysig kväll!
Kristina07 ja visst är det bättre än att skämmas ut
Jag ville väl egentligen inte heller ha någon möhippa men den jag fick var verkligen lyckad och inget pinsamt behövde jag göra alls.
Tycker att det är bra att de som annordnar en eventuel hippa verkligen tänker på vad bruden vill ja eller vad hon är för person.
Låter jätte mysigt att bara få gå ut och äta eller att ens kompisar planerar en utekväll. Det hade ott och väl räckt för mig också :)
Hoppas ni får jätte trevligt :)
Daphne ja för mig räcker det gott och väl
vi vill ha en mösexa men typ inga tjejor kommer (tärnan ointresserad) så då blir det väl en svensexa + bruden... och då känns det inte rätt att jag ska vara med och då blir jag utan
Men...det är väl en möhippa så god som någon!??
En hippa är väl att tjejgänget ska träffas och göra något mysigt o roligt tillsammans...tycker jag i alla fall!
Det behöver vare sig vara storslaget, dyrt eller aktivitetshysterisk...
Ha det så himla bra på din HIPPA!!!
Lady o Lufsen ja det kanske är en hippa
Jag kommer inte heller få någon möhippa men det gör mig faktiskt ingenting. Jag går gärna ut och äter med mina vänner i lugn och ro.