• Jeenny
    Äldre 27 Jul 20:26
    9853 visningar
    66 svar
    66
    9853

    Jobbar =(

    Fler som har M2b som jobbar en fredakväll? Sitter här ENSAM å har tråkigt =((

  • Svar på tråden Jobbar =(
  • GME76
    Äldre 27 Jul 20:30
    #0

    Nä men m2b är ute med sina kompisar så jag får sitta hemma vid datorn medan barnen sover. Buhuu....
    Närå, tyst o skönt i huset o man kan göra vad man vill

  • Jeenny
    Äldre 27 Jul 20:31
    #0

    Jo här sover oxå barnen, men ja tycker d e tråkigt en freda å sitta här å glo... Men ja håller me om att d e tyst å skönt ;) Hur gamla e barnen?

  • plåste­r
    Äldre 27 Jul 20:32
    #0

    Jag med, men känner att det ger mig tid att sitta i lungn och ro här på BT.

  • linkon
    Äldre 27 Jul 20:32
    #0

    Samma här! Han slutar inte förns 02:(
    Har varit i tvättstugan i tre timmar :) Skulle behöva dammsuga oxå men det orkar jag inte får göras imorgon istället! Roligare att hänga här på sidan.

  • Äldre 27 Jul 20:32
    #0

    nä, JAG jobbar en fredagkväll så min m2b sitter själv hemma utan mig...

  • GME76
    Äldre 27 Jul 20:33
    #0

    Jeenny:
    Dom är 3 och 1 så det är toklivat här på dagarna. Regn praktiskt taget hela dagen också. Hur gamla är dina?

  • GME76
    Äldre 27 Jul 20:34
    #0

    Snitte:
    Vet att du är bröllopsfixare, har du kontor i Karlstad eller jobbar du hemifrån? Du har väl fullt upp nu eller?

  • Äldre 27 Jul 20:37
    #0

    jobbar hemifrån.. ja just nu är det rätt mycket :D men det är bara kul.. men just nu är jag på mitt andra jobb... avlastningsboende...

    Det tokiga med att jobba med bröllop hela dagarna är att försöka styra upp sina egan önskemål och tankar... man får ju så många andra önskemål och tankar i huvudet hela tiden :)

  • GME76
    Äldre 27 Jul 20:39
    #0

    Kan jag tänka mig. Svårt att hålla isär allt o alla. Avlastn.boende är väl när man tar hand om ngn handikappad så föräldrarna får lättare eller?

  • Äldre 27 Jul 20:41
    #0

    JEPP helt rätt!

    ja man blir lite snurrig ibland... har drömt flera grr att jag planerat fel till mitt eget bröllop så helt plötsigt är det fel färgtema i sfestlokalen och mitt färgtema på någon annas bröllop :) haha blir nog lättare med jobbet när mitt bröllop är färdigt :D

Svar på tråden Jobbar =(