hej
jag äter typ lördagsgodis, fast det kan bli lite fredagsgodis också :) tycker att det funkar riktigt bra. Känner precis som du att man blir lite piggare. Innan åt jag också godis nästan varje dag. mest på kvällarna, jag hade alltid svårt att somna, vet inte om det har med godiset att göra, men nu för tiden så har jag mycket lättare för att komma till ro på kvällen och vaknar inte alls lika ofta på natten längre.
Jag märker skillnad på vikten, men det tog lite längre tid än två veckor.
Tror att det är bra som du gör att ändå unna sig något då och då, lite roligt måste man ju ha.
jag lever lite efter principen "det smakar inte godare för att jag äter mer" alltså det räcker med 2 hg lösgodis eller några rutor choklad, jag behöver inte sätta i mig 1 kg godis, för smaken är ju den samma, det är faktiskt mest i början som jag verkligen njuter, resten är bara rent kräng ätande. Om man äter 10 bitar godis och sedan ställer undan påsen så märker man att man faktiskt är rätt nöjd efter de 10 bitarna. det funkar för mig. fast jag har inte kunnat sluta dricka läsk. pepsimax är min stora last, men någon last måste man ju ha :)
ha det bra och lycka till
kram kram