Akademiska Roddföreningen ???
Wow vilket läge den klubbstuga har är det någon som vet vad det kostar att hyra den ?
Wow vilket läge den klubbstuga har är det någon som vet vad det kostar att hyra den ?
4000 tror jag, den ar jattebra. har dock for mig att festen endast far halla pa till 02.00. Kommer inte riktigt ihag.
Tyvarr ryms det inte sa manga, max antal sittande ar 60 personer och da ar det trangt.
Var ligger den?
Tack julibrud ..... vi är inte så många bara 30 st så det blir nog jättebra. Till kl 02:00 blir bra det med. Vill ju han min nyblivan man lite för mig själv oxå.
Den ligger vid brunnsviken, tror att den ligger ganska nära Bergianska trädgården.
Har nu pratat med en som är ansvarig för klubbhuset det kostar 5500kr + depostionsavg. Sen var det så att man var tvungen att vara därifrån runt 02:00 och städat innan kl 11:00 nästa dag.
Det finns platser för 35 personer och poslin och köket får man använda i det priset är detta dyrt ni som vet ???
Vi har ju leta med ljus och lykta efter en lokal där man kan ta med egen mat och dricka.
Tycker inte det är så farligt dyrt. Kristinehovs malmgård kostar 500 kr/tim, musiken måste vara tyst 00.00 och 01.00 ska man ut. Dessutom får man betala hyra den stund man är där och städar...
Andra lokaler tar uppemot 7-8000 i hyra.
Det ar ju inte sa dyrt. Ang roddarklubbar, har du kollat in roddarklubben pa Djurgarden, ligger precis vid kanalen och plats for max 50 sittande. Sjoutsikt och vackert.
Jag tror att man kan hitta det under Djurgardens Roddarklubb i Gula Sidorna.
Har for mig att de ar ganska billiga, koket ar dock ganska litet.
Ja vad bra Viktoria ska kolla det tack vad bra att ni är så hjälpsamma