• Hippafixaren

Svensexa i Västerås 4 aug?

Hej alla glada nattsuddare!

Jag undrar om det möjligen finns en svensexa som kan ställa upp med en nakenmodell för ett glatt möhippegäng i Västerås den 4/8? :)

Vi tänkte måla lite kroki...eller möjligen lite kroppsmålning..beroende på modellen..hehe..

Eller om någon kanske känner nån modig kille som vill ställa upp? Ohh..glömde jag säga..vi tänkte vara utomhus..i nån park eller så.. :O

Tjingeling!

• Svar på tråden Svensexa i Västerås 4 aug?
  • them2b

Ok...först och främst...jag är man....så nu vet ni det.

Jag fattar inte hur man kan skriva på detta forum och fråga om nån svensexa kan ställa upp som nakenmodell för ett möhippegäng? Hur tror ni att den blivande mannen skulle reagera om han får veta att sin blivande brud har kroppsmålat (=tafsat) på en annan man. Naken dessutom. Och omvänt, hur tror ni att den blivande bruden till svensexeoffret hade reagerat om en främmande tjej hade tafsat på honom medan han är naken?

Jag kan säga att jag hade blivit jäkligt förbannad om nån hade hittat på nått sånt på min svensexa, att jag skall ställa upp som nakenmodell. Det hade varit totalt respektlöst mot min brud. Men jag kanske har ett tråkigt konservativt sätt.

Bara tanken på att min blivande skulle göra nått sånt på sin möhippa får mig att må illa. För här sitter jag, älskar henne över allt annat och hon betyder allt för mig. Och visst litar jag på henne, men jag skulle känna mig väldigt olustig om jag hade fått veta/se detta senare på kort att hon hade rört en annan man som var naken....som sagt detta är min helt personliga åsikt och givetvis respekterar jag vad andra tycker.....men för mig hade det känts så....

• Hippafixaren

Hej Them2be!

Jag är verkligen ledsen om du tog illa vid dig och jag passar på att be om ursäkt till alla andra oxå som kan ha reagerat likadant.

Det var kanske klantigt formulerat, och jag vet inte om jag kan skylla på den sena timmen kanske? :)

Orsaken till att jag slängde ur mig frågan var för att jag sett liknande frågor här tidigare, både från möhippor och svensexor, så jag tänkte att det kanske vore en kul grej.

För din information har vi en professionell kroki-modell på gång, en som är van vid att arbeta med liknande uppdrag. Men jag är inte ens säker på att jag vill ha kroppsmålning eftersom jag tycker det blir för mkt närkontakt, utan förmodligen blir det enbart avmålning.

Återigen, jag är verkligen ledsen för om min fråga uppfattades som kränkande.

Mvh Hippafixaren.

• hew

Det är ju just detta som gör att många inte vill ha någon hippa/sexa.

• Hippafixaren

Hej hej,

ville bara lugna alla med att meddela att vi nu avbokat krokimålningen och fixat annan aktivitet istället. :)

kram kram.

Svar på tråden Svensexa i Västerås 4 aug?