• -3s

Partnerskap

Hallå...

Jag ska överraska min sambo med ett frieri, samma dag som hon fyller år. Och jag har redan bokat en vigselförättare till samma dag...
    Det är bara två veckor kvar och jag börjar bli nervös.

:)
    Tänker på om jag kommer "ångra" att jag inte hade en större fest tex att vi båda va med och planera..
    Men min flickvän vill inte ha nått stort - hon säger hela tiden att bara jag blir hennes e hon nöjd =)

Nån annan som gjort det i hemlighet??

• Svar på tråden Partnerskap
  • Klarityn

Låter jättefint det du planerat.. kan ni inte ha en fest efter ni ingått partnerskap? då ni bjuder in familj o vänner, äter god mat och har en bröllopstårta..?

Har levande ljus på borden och fina servetter osv.. Förstår vad du menar att hon ska va med o planera oxå, tror hon blir jätteglad ändå.

• Liinda_e

du verkar ju ha koll på vad hon vill och inte vill.
    fest kan ni ju ha senare för att fira...
    Stort lycka till,berätta sen hur det gick

• November07

har du tänkt att ni ska gifta er på direkten? samma dag? eller har jag missförstått?

OM du tänker göra så kan det bli problem: innan man ingår partnerskap sig måste man ansöka om hindersprövning och den ansökan måste hon skriva på. Om ni inte har fått det har inte vigselförrättaren rätt att viga er.

Du kan såklart förfalska hennes namnteckning... men det är ju inte säkert hon gillar det...

Lycka till!

• -3s

Japp...
    Alla papper och allt e klart...
    Hennes bästa kompis ska bara vittne på hennes sida... Och mitt vittne ska ja fråga vilken dag som hellst...

Jo. Det får nog ta och bli så.
    En morgon överraskning med ett frieri och sen åka och fixa kläder till henne =) *DET kan bli klurit :S*

Allting är fixat utom tatuerings tiden =) Vi ska tatuera vårat "vigselbevis"
    I am my beloved´s and my beloved is mine..

Ha det så bra alla glada =)

Svar på tråden Partnerskap