• 23/8-06

Secret box

Jag har beställt en fotografering för secret box av mig till min man i bröllopspresen, vi firar snart ett år. Jag undrar om det är någon som gjort detta? Känner mig lite nervös och väldigt osäker... Är det uppskattat? Vad hade ni på er? Hade ni något med er? Fotografen sa ex ros, långa smycken, boa...
    Tips?! Hur slappnar man av? Allt ni kan tänka på?

• Svar på tråden Secret box
  • Skottdagen 2008

jag "puffar" också, vore bra med tips

• Puman-prinsen

jag hade med mig 3 byten. En med behå oh trosa, en korsett och trosa och sen hade jag en klänning.

Jätte nöjd med resultatet

• burken

Hör med fotografen vetja. När jag var iväg så frågade hon lite försynt om ett ställe hon hade sett som skulle kunna bli så läkert. Och det vart det.

Dvs det är ju trots allt fotografen som är konstnären och har sinne för det där och säkert ideer oxå.

• Michaela75

Vad är secret box för något..vad brukar det kosta...??? förstår att det är ngt med foto...

• Puman-prinsen

Michaela75 - Jag ska ge det till min m2b som morgongåva.
    Bilder på mig själv. lite erotiska bilder kan man säga.
    Jag hade 3 byten som sagt. Betala 1500kr för 11 bilder. Sen la jag dom i en fin låda som jag köpt och fixade lite fint.

• lilla skrållan

Jag funderar också på secretbox men är det någon som vet någon som gör det i skåne eller i Linköpingsområdet?

• FredagenDen13

Jag gjorde en secret box för någon månad sedan. Motorcyklar är en utav min MANS största intresse... så jag fixade att en kompis kom till oss båda kom med en mc (lika dan som vi har), å så fotades jag på den. Hade på mig trosor, bh & stay-ups & ett par högklackade skor.
    Supernöjd!
    16 bilder fixade & klara i en box.

Min man fick den på morgonen dagen efter bröllopet & det var en succé, kan jag lova!

• 23/8-06

Lilla Skrållan, jag ska göra det i Malmö på onsdag...

• rottizz

jag gjorde det för 2 veckor sen... hade ganska många ombyten bla underkläder men oxå lite grejer som mannen gillar, tex hockey halsduk o hockey tröja, samt lite westerngrejer. Jag fotade ute och det var väl mindre roligt då det regnade o var kallt men de bilder jag sett hittils har varit jättefina. Man är brar nervös en liten stund, sen släpper det. Ta med en vän om det känns bättre...

• lilla skrållan

23/8 -06

Vart i Malmö gör du det? Du får gärna berätta då jag inte vet riktigt hur man "hittar" dessa fotografer. Berätta gärna hur det var sedan, om fotografen kändes proffsig osv. Vet du vad det kostar?

• Mrs Cykel

Jag gjorde en secret box som min MAN fick till bröllopet.

Jag var såklart nervös innan fotograferingen, men det var verkligen JÄTTEROLIGT! :) Om du tar bilderna hos en riktig fotograf så kommer du säkert bli jättenöjd! Fotografen som tog mina bilder lyckades få framhäva det positiva i min kropp, blicken och ljuset så bilderna är jättefina!

Snacka om att min MAN blev förvånad när han öppnade boxen. "Är det du?" blev frågan! :D

• 23/8-06

usch nu är jag jättenervös. har i alla fall valt ut vilka underkläder jag ska ha, men vet inte vilken "rekvisita" jag ska ha. funderade lite på en röd blomma som får vara röd på svart-vita foto, lite traditionellt kanske men jag tycker det är jättefint. jag ska göra mina hos caroline jacobsen, tyckte de bilder hon har på hemsidan var väldigt fina, 850:- för 4 bilder fick jag prisuppgift på. håller tummarna att jag kan slappna av o de blir fina o mest att maken blir glatt överraskad o nöjd o glad

• 23/8-06

Nu har jag fått se bilderna och jag är jättenöjd, nu är det bara att vänta tills jag kan ge dem till min man
    Hon var jätteduktig och fick mig att känna mig bekväm och avslappnad, det var jätteroligt att göra det och det kändes faktiskt helt bekvämt att göra det. Jag är supernöjd, återkommer med kommentar från maken.

• Turnit

Hejsan...med era inlägg i åtanke, så bokade jag tid för en secret box. Varit iväg idag och gjort detta. Pirrigt, men fick se några smakprov och de var verkligen fina.

Ska bli kul att ge min älskling detta!!

Tack för tipsen!

Svar på tråden Secret box