• scottishwife

Secret Box...men jag är inte nöjd med min kropp

jag skulle vilja ge min m2b en secret box men jag är inte riktigt nöjd med min kropp som den ser ut nu. frågan är kommer han att uppskatta den ändå eller ska jag vänta och kanske göra det till 1-årig bröllopspresent istället och försöka få fason på kroppen till dess.

har ju läst i så många trådar att de flesta makarna brukar uppskatta presenten.

någon annan som inte gillar sin kropp men ändå tog steget och gjorde det. jag vet att ni inte får göra reklam men någon som kan tipsa om en fotograf som ni kände er trygga med (i sthlm)och vad kostar det ungefär

tacksam för svar

• Svar på tråden Secret Box...men jag är inte nöjd med min kropp
  • Lena+Mattias=sant

Du kan ju alltid dölja delar av din kropp du itne gillar och framhäva dem du gillar.

• mrsD

a men tjaba, välkommen till verkligheten!
    det som ebra med secret box och en proffsig fotograf är ju att man framhäven det bra och döljer det mindre bra..
    om jag var du, skulle jag fullkomlig skita i att försöka planera o komma i form osv (man blir ju bara besviken om d inte funkar)

kör på, ta fotona och jag lovar, du kommer vara så glad och lycklig att du gjorde det!! (plus att bilderna kommer vara jättefina..)

• Lena+Mattias=sant

jag ogillar min mage och är bara nöjd med mina bröst om det inte syns att de hänger så mycket ändå har jag och min man lyckats ta nakenbilder jag gillar. Detta genom att tänka på poseringar och dölja min mage med en stråhatt eller mitt långa hår.

• Ms K

Det är inga problem att få jättefina foton! Du kommer inte bara att ha hel-kropps bilder, utan man tar mer närbilder på delar av kroppen, och med rätt belysning försvinner de flesta skavanker. Oroa dig inte - proffsfotografer gör mirakel, leker med skuggor och hittar vinklar som trollar fram de mest fantastiska kurvor och linjer.

Dessutom: Det du ser som skavanker kanske din blivande make faktiskt gillar?!! Min kille fullkomligen avgudar min stooooora rumpa tex., och det som kommer att sätta mest prägel på dina foton är om du får på dig riktigt sexiga underkläder så du känner dig som värsta kärleksgudinnan - DET syns på fotona!

• jagärsåkär

jag har sett att secret box kostar runt 3000 och 6000 SEK.

jag tänkte det var en rolig idé först men det känns lite väl dyrt...

jag är själv INTE nöjd med min kropp just nu eftersom jag försummat den under rätt lång tid. Jag var väldigt nöjd med min kropp när jag levde sundare och nu har jag börjat ändra min livsstil igen och få bättre kropp.

vi ska gifta oss om drygt 1 år så jag hinner komma i form innan en eventuell fotografering för secret box. Men jag tycker nog att du kan vänta 1 år, komma i form och sen göra fotograferingen. Det är ju roligare att gå dit och känna sig stolt över vad man har att visa upp!

Men bara om du har realistiska mål förstås... I mitt fall har jag realistiska mål (vill väga 60kg och jag är 167cm lång) och jag har varit smal tidigare och vill vara hälsosammare. Jag vet inte alls hur du ser ut idag och vad dina önskemål är...

Men secret box kan ju vara en kul morot att motivera dig att leva sundare / träna mer eller vad det nu är du strävar efter.

Dessutom får man såååå mkt på bröllopet! Det är nog kul att vänta med en sån här sak till året efter när man inte får nån present alls annars.

• scottishwife

tack för alla underbara svar, ni får mig att börja ändra mig. kanske bara behövde lite peppning. nu har jag ju bara lite drygt 3 veckor kvar till bröllopet så jag kanske inte hinner ändå. men jag kan ju alltid ta dem och sen kan han få dem i efterhand.

tips på bra fotografer i sthlm eller om det finns någon hemsida på nätet med alla fotografer som gör secret box?????

• burken

Min kostade 1695 plus 500 för smink. Så det behöver inte kosta hur mycket som helst. Men spana runt lite. Själv befinner jag mig på västkusten.

Enormt rolig grej och en egokick utan dess lite. Har svårt att bestämma mig för vilka bilder jag skall välja.

Tveka inte! Det är ju faktiskt ingen snuskgrej man gör!

• Liinda_e

secret box....vad e det?

• kentfantast

Man inser ju att man aldrig kommer att vara snyggare än nu... om man tittar tillbaka på sig själv några år bakåt, och tänker på hur man tänkte om sig själv då... Tänk vad mycket tid som går åt att hata sin kropp, när man några år senare ska tänka "Gud så snygg jag var då". Älska dig själv varje dag istället!

• SaraoMicke

men din man tycker väl iaf om din kropp och det är ju det viktiga!

Svar på tråden Secret Box...men jag är inte nöjd med min kropp