• Moltas

Digitalbilder - framkallning, var?

Var laddar ni upp era digitala foton på nätet, för framkallning? Jag är inte helt nöjd med Fuji som jag använt mig av tidigare.

Tänkte att man måste kolla upp det innan man framkallar alla bilder från bröllopet!

• Svar på tråden Digitalbilder - framkallning, var?
  • Nini_m

Oj jag som tänkte skicka iväg just till Fuji i dagarna...hmm..varför är du inte nöjd med dem? Har framkallat via de förut och kan inte minnas att de har dålig kvalitet. En kompis till mig nämnde att hon använder sig av Snapfish, men jag vet inte hur kvalitén är där.

• Moltas

Våra foton tagna för ett år sedan blev liksom lite mörkare med tiden och kontrasterna belev starkare.

• snuttungen

svärmor (som för övrigt är porträttfotograf till yrket) använder sig av crimson.se för sina privata digitalbilder. Vi använder också dem. Det blir jättefina bilder.

• Äntligen Fru!

Jag har senaste numret av tidningen "Digitalfoto" där de har gjort ett test på företag som framkallar bilder via nätet. Där skriver de att www.fujidirekt.se är mycket bra. Andra företag som fick bra betyg var: www.crimson.se.
    www.framkalla.com
    www.korthuset.se
    www.snapfish.se
    www.proprint.se

Jag håller på att framkalla mina bilder genom Pixdiscount men jag kan inte rekommendera dem alls! Jag har väntat på mina bilder i över 14 dagar nu - riktigt dåligt! Priset är lågt men enligt testet i tidningen håller inte bilderna bra kvalitet. Ska aldrig handla av dem igen - spännande att se om jag någonsin får bilderna...

• Nickes fru

cdon.com har oxå fotoframkallning!

Har funkat jättebra tycker jag!

• Polacad

www.extrafilm.com

Bra bilder och snabb leverans plus att de erbjuder en hel del andra tjänster som till ex. DVD bildspel med bakgrundsmusik med mera

• Cactus75

www.postfoto.se brukar jag skicka efter ifrån, de är ganska billiga å just nu har de nån drive där varje kopia bara kostar 65öre... såna driver tycker jag de har ganska ofta, då det kostar 65/75öre bilden så jag brukar klara mig med att bara beställa då.

Svar på tråden Digitalbilder - framkallning, var?