annorlunda gästpresentation
Vi vill ha en lista med presentaioner i vårat bröllopshäfte men är lite trötta på det vanliga. Alltså skriva några roliga rader om varje gäst. Jobbigt att klura ut nåt fyndigt om alla.
Vi vill ha nya ideér...
Vi vill ha en lista med presentaioner i vårat bröllopshäfte men är lite trötta på det vanliga. Alltså skriva några roliga rader om varje gäst. Jobbigt att klura ut nåt fyndigt om alla.
Vi vill ha nya ideér...
Vi rimmar i våra presentationer. Kanske inte så annorlundamen lite kul ändå...
vi har 120 gäster och känner inte alla respektive och har inte tid att hitta på rim, så vi gör såhär...
"Gästerna talar gärna om:
Mats - fiske, gamla bilar, hotellrum i Rom
osv med nya namn och händelser/platser"
vilket innebär att denna Mats har varit med om en del dråpliga händelser i samband med ovan nämda platser och saker, så de som sitter tillsammans med honom får fråga varför just dessa saker står med... hoppas att det blir en prat-startare
Vi kommer troligen inte ha någon gästpresentation i festprogrammet alls. Tycker att det lätt blir som så att man sitter med näsan däri istället för att prata med grannarna
Tack tack, men vi vill ha presentationer. Men vill ha förslag på nåt annorlunda sätt.
Vi kommer inte att göra så själva, men jag vet att det finns några som har bilder på kändisar som gästerna är lika.. det finns nån hemsida som man kan använda för det. Problemet för vår del var att vi inte hade bilder på alla gästerna och då föll det liksom. Men jag tycker att det var en kul idé!
Hejsan.
Presentationerna i min systers häfte blev såå roliga. Dom hittade på nåt om alla som inte va sant. Tex
Namn. Vän till brud paret.
Svetslärling på båtvarvet i mellerud. Glad i kaniner.
Har en loppcirkus i håret.
Och så fortsatte det. Hur kul som helst. Många glada skratt i lokalen. Till saken hör att jusst den personen som det stog det om har inget hår.
Hoppas det kan hjälpa dig något
Azra: Haha kul idé med kändisbilderna, du har ingen aning om vad den sidan heter?
Livet leker: ...kul idé det också, men fasiken om någon skulle ta illa upp? Man vet ju aldrig med en del...
Nä, men jag håller med TS..vill också ha roliga NYA sätt att skriva om gästerna på, rim tänker jag inte ens ge mig in på! haha!
Ett tag tänkte jag numrera alla och sedan skriva tex på svärmor då: mamma till 2(brudgummen) och 6 och 8. Mormor till 9 och 11. Fru till 4 osv...men vart drar man gränsen liksom? Blir ju VÄLDIGT många siffror...så jag la ner den tanken också!
Brud_aug08
ska bara säga det att vissa va ganska grova men det va faktiskt ingen som tog illa upp:) Man kan ju skriva lite "snällare" saker om dom man tror e känsliga
Hoppas det löser sig för er
Hej! Här kommer sidan där man kan få fram look-alikes bilder på kändisar:
www.myheritage.com
Man måste registera sig men det är gratis och tar bara 1 minut, sen kan man börja.
Är hur roligt som helst!
Glöm inte att klicka på face recognition till vänster!
Haha! Kul sida! Jag liknar tydligen en Kim Smith...någon som vet vem DET är?
Haha det blir bara roligare och roligare!! Gissa vem min m2b liknade?? Cameron Diaz! *asgarvar*
Kanske måste ta och tänka om angående bröllopet?
Till saken hör att min m2b är ca 2 m lång, VÄLDIGT bredaxlad och "grov" och har kort ljust hår!
Puh, jag kan andas ut...han var OCKSÅ lik Travis Parker! Inte för att han är vidare snygg men det är ju iaf en av manliga könet!
Roligt med bilder på alla, skoj idé. Men som sagt då ska man ha bilder på varenda en sedan tidigare...
tack för alla tips förresten!