• Lill-skrrotis

Till er som gjort egna "Jag älskar dig böcker"!

Hej alla glada, jag har sett i olika trådar att många av er har gjort egna "Jag älskar dig" böcker. Många roliga idéer har man fått, men nu undrar jag om NÅGON av er har BILDER på dessa böcker att visa!

• Svar på tråden Till er som gjort egna "Jag älskar dig böcker"!
  • Lill-skrrotis

puff puffar lite

• catizyie

Ursäkta, men jag har missat vad det är men det låter otroligt fint o gulligt.....(Pinsamt...)
    Kanske du kan förklara för mig???

• Lena+Mattias=sant

det ha jag inte med sidorna är fyllda av:

Jag älskar dig
    Du är underbar
    Du är skatten vid regnbågens slut
    du är solen i mitt liv

Skrivet med olika pennor ibland med färg, ibland illustrerat.

• Lill-skrrotis

Puff puff. Någon som har bilder.....+

• Lill-skrrotis

puff puffar vidare

• MaryamZ

Någon som har material på eng till en sådan bok??

• Lill-skrrotis

puff puff- någon som har lite bilder? Jag länkade vidare i en tråd på BT för någon månad sedan till någons bröllopssida men kommer inte ihåg namnet på henne.....
    Hon hade iaf skrivit ut ark på datorn o satt tillbaka i ett spiralblock o ja har för mig att det fanns bilder på hur det blev....... någon som vet..... Hela hennes hemsida gick i gula färger ( tror jag)

• Theresekarlsson

Jag har bilder på en cd men det är ju lite personliga bilder...inte så kul att visa...jag hade en röd tråd genom bilderna som bestod av en stor röd blomma som var med på alla bilder.

• Bruden blå

Jag har gjort en sådan bok, men det är ju inget man visar upp på nätet.
    Jag gjorde min som en riktig inbunden bok. Bilder på mig och familjen, och mina personliga ord om varför jag älskar honom.
    Materialet måste man ju skapa själv, det kan man inte ta från någon annan. det är ju dina själ till varflr du älskar din man/blivande man som ska stå. Annars blir det ju inte personligt det minsta om man tar någon annan anledningar och ideér.
    själva ideén med bilder och anledningar till varför du älskar honom har du ju redan. bilderna och orden måste du fylla själv.

• Lill-skrrotis

BrudebBLå:
    Jo de vet jag, givetvis ska det vara mina saker, ord, tankar, foton mm. Jag har nästan klart för mig i huvudet hur jag vill ha det. Håller på mycket med liknande pyssel, en hel del i min Scrapbooking-verkstad.- Jag kanske formulerade mig fel. Jag funderar på vad jag ska använda för album: post-bound album - såna scrapping album, med valfritt antal plastfickor i ( påbyggnadsbart) eller att vanligt album med tomma ark i eller ett spiralblock eftersom man lätt kan ta ur sidorna ur blocket och köra i skrivaren o sätta tillbaka dem sen. Det var d jag såg bilder av men kommer inte riktigt ihåg hur det såg ut. Ja, jag får fundera vidare.

• Bruden blå

Lill-skrrotis

tydliga frågor ger tydligare svar ;)
    då har jag bra förslag att komma med.
    kolla in på www.gordinegenbok.se eller fotolabos hemsida, där kan man göra böcker. Riktiga böcker, man väljer foton, bilder och texter och sätter ihop en bok som man får upptryckt med riktiga pärmar, man kan välja mjuk pärm eller hård inbunden. finns egentligen massor att välja på. Om du säker på fotobok på google så kommer det upp fler företag att välja på där man kan göra sin egen bok.

Svar på tråden Till er som gjort egna "Jag älskar dig böcker"!