Mmmm....God Choklad
någon som kan tipsa om god choklad att lägga i små presentaskar till våra gäster.
någon som kan tipsa om god choklad att lägga i små presentaskar till våra gäster.
Menar du ställe att köpa från eller sorter?
både och, det behöver inte vara det dyraste men något som är gott och ser trevligt ut i askarna
Man kan köpa strutar med praliner från Åre Chokladfabrik lite här och där. jättegoda! Lingon- och hjortronfyllningarna hör till mina favoriter. :)
NK har mycket gott - deras hallonkupoler är min personliga favorit tillsammans med deras passionstryffel.
Chokladfabriken har oxå goda praliner, likaså Pralinhuset i gallerian.
Det kostar väl kring 50-60 hektot på dessa ställen så det är ju inte billigt. Och ska man ha några bitar per person så springer det lätt i väg. Personligen gillar jag inte de tryfflar som säljs i bland annat matbutiker, som man kan köpa i lösvikt men samken är som baken.
Ejes choklad på Erik Dahlbergsgatan kan jag varmt rekommendera. Bäst pris i stan. Plus att de är hovleverantör till kungafamiljen.
Rekomenderar oxå Ejes Choklad!
Fast tyvärr har dom sommarstängt till september kom jag på nu.
typiskt vi gifter oss 1 augusti
Det kan ju vara så att ni kan få lite billigare hektopris när ni bestället i förväg och köper lite mer än 10 bitar från plocken. Kan ju vara värt att höra.
11 augusti ska det vara men ändå... ja ja får leta vidare har i alla fall fått lite tips. pralinhuset har ju god choklad men är juinte jättebilliga. ska ju ha till alla gästerna så det blir en liten nätt slant
Hej,
Vi köpte chokladdragéerna från www.sweettouch.se för våra gäster. Snabb leverans, goda och fina praliner.
Vi köpte små silverhjärtan och pärlemor creme och lag dem i silverfärgade organzapåsar som matchade vårt tema.
maven
kanon bra, har varitinne o kollatoch det löser mitt problem. de hade bra priser oxå. jag har redan små askar så det kommer bli perfekt
tack för tipset
Vad bra att jag kunde hjälpa till. Lycka till med ditt bröllop!