Utomhusbröllop, engångstallrikar?
Försöker hitta engångstallrikar av lite bättre kvalitet, men tycks vara omöjligt. Ser framför mig hur tallriken viker sig för någon gäst som tagit för sig rejält av buffématen... Tips någon?
Försöker hitta engångstallrikar av lite bättre kvalitet, men tycks vara omöjligt. Ser framför mig hur tallriken viker sig för någon gäst som tagit för sig rejält av buffématen... Tips någon?
Kanske hyra porslin istället som ni levererar tillbaks odiskade? Annars finns ju sådana där tjocka med matt yta, kanske från Duni eller så....
Du måste bara ta dig till Party- Store på Sveavägen, (på samma sida där Palme blev skjuten, Creatima i hörnan.) De stänger kl. 18.00 vardagar, stängt lördagar (blev vi varse) Hur mycket som helst att välja på. Lycka till!
det finns jättebra tåliga hårda papperstallrikar, men jag vet ju inte bara var.. suck.. som är typ 3-4mm tjocka och inte glatta utan mer styva.. så nog finns det alltid!
Vi vill göra det lätt för dom som hjälper oss med servering/avplockning och vill därför använda engångstallrikar. Jag var på Party-Store idag, men dom hade inte enfärgade tallrikar av bra kvalitet. Var på Martin Ohlsson igår och dom ahde bara såna där vita, sladdriga saker. Pust...
Ingen som har några andra tips?
jag hade hyrt porslin eller köpt billigt billigt på ikea. de har för typ 5 kr styck
Vi har porslintallrikar som vi kan använda om det behövs, men då bör vi nog ha serveringspersonal. Vill inte utsätta de släktingar och vänner som hjälper till för matavskrap och diskning. Tack ändå för tipset!
Svara på min egen fråga Stadiga, vita engångstallrikar finns att beställa på quill.se, men då måste man ha ett företag.
Kolla på detta stället, det kan ha. :)
www.scandiprofit.se/
Jag föreslår att ni hyr. De kommer och hämtar den skitiga disken. Och ni slipper plocka papperstallrikar från hela grannskapet om det blåser.
Eller tjockare plasttallrikar som ni bara slänger sedan?!
Alternativt billiga tallrikar som ni också slänger?!
Hittade en skit bra hemsida för engångstallrikar, bestick, glas allt. Jätte fina. www.theeasyway.se
Kolla på www.bluebox.se där finns det också snygga engångstallrikar m.m.