• Rosenlarv

Catering i Karlstad? Hjälp!

Vi hade tänkt laga mat själva till bröllopet, men nu har jag börjat fundera och vet inte om det skulle vara så himla mycket billigare egentligen. Någon som har erfarenhet av cateringfirmor i karlstad och kan dela med sig? Gärna med ett ungefärligt pris per person!

• Svar på tråden Catering i Karlstad? Hjälp!
  • Lina L

Hej!

Ska till ett ställe imorgon och prata med dem. Återkommer efter det med lite info om hur de kändes och pris per person och annat som kan vara intressant att veta.

• Rosenlarv

Lina L
    Tack så jättemycket!

• inte långt kvar

Jag kan verkligen rekommendera Capiscum! På deras hemsida kan du se exempel på priser... www.capiscum.se/

Min syster har haft dem på sitt bröllop och eftersom det var så gott så har vi nu också bokat dem. Riktigt proffsiga, hjälpsamma och duktiga tjejer!

• Rosenlarv

inte långt kvar
    Vet du vad deras pris/person är på ett ungefär?

• inte långt kvar

Rosenlarv
    Vi har fått lite olika 3-rätters menyförslag som kostade mellan 330 och 350 kr per person. Ska man ha buffé så står det på deras sida att det kostar 160 kr per person.

Vi ska också ha deras serveringspersonal som kostar 150 kr per servitris och timme.

• Lina L

Halloj!

Semester och datorhaveri har gjort att jag är så sent ute med den utlovade infon...

Stället jag fått tag på var restaurangevent (golfrestaurang). Men när vi skulle bestämma tid för träff så tyckte han jag pratade med att det var för långt i förväg (juni 08) och att priser och annat inte kunde garanteras. Jag var inne på deras hemsida restaurangevent.se och kollade menyförslag och prisuppgifter där istället. Jag tycker det ser bra ut. När är er stora dag?

• Lill-skrrotis

Någon som vet vad Ica´maxi tar för sina buffeér? D enda ja vet är attt de är supergoda!

• GME76

Har inte testat K6 catering men deras menyer så jättegoda ut och de verkar kunna fixa lite med priset också om man blir många. Tänkte testäta där nån gång inför vår fest.

• Lieb + Älsk

Vi anlitade K6 som caterare och är supernöjda. Vi hade buffé. Mycket mat för pengarna. Ingen risk att någon går hungrig från bordet. www.kungsgatan6.nu/

• GME76

Lieb+älsk:
    Va kul att höra, fick en bra känsla av dem så skönt att få lite bekräftelse

• Värmland08

ICA's bufféer är bra och billiga! De har ju plankor i olika typer som inte kostar allt för mkt. I säffle kostar tex en gourméplanka 115 kronor/pers och då ingår potatissallad. Vill man ha potatisgratäng blir det 120/pers

Svar på tråden Catering i Karlstad? Hjälp!