• Pidis

Någon tjej som friat???

Hej Finns det någon tjej som har friat
    Hur gick du tillväga??

• Svar på tråden Någon tjej som friat???
  • Discodivan - the one and only :-)

ja - framför tvn medans han fick ryggmassage - hur skulle han kunna säga nej då

• Elca

Japp. Morgonen efter en fantastisk kväll ramlade det ur min mun bara sådär. Var nog inte riktigt beredd på det själv, men just då var liksom rätt stund.

Och nu är det mindre än två månader kvar till själva bröllopet

• brud 11/11

med levande ljus, mysmusik och en massa skum i vårt badkar.. champagne oxå naturligtvis och sen var ringarna hängda runt halsen på en badanka

• sommarflickan

vad mysigt med badankan! bra tips!

• Emerald

Jag ha rinte friat än, men i november på vår månadsdag ska jag fria.. Jag har bokat en minisemester till Barcelona, och han vet ingenting :) Jag ska fria på hotellet på morgonen efter...tror jag,om jag klarar hålla mig så länge..

• Charla

Emerald

Det låter som en mysig plan! Kul med överraskningsweekend!

Du ska fria på er månadsdag, säger du, och nyfiken som man är... Hur många månader firar ni? :)

• Yllo

Jag friade på skottdagen till min man. Vi satt i soffan och myste med lite godis och cola. Inget direkt romantiskt eller planerat, utan jag bara ställde frågan om han ville gifta sig med mig Han svarade direkt JA, men efter det så tog det hur lång tid som helst innan vi satte ett datum

• Emerald

Då firar vi 40 månader tillsammans :D Men jag tror inte vi kommer att gifta oss förrän iaf 2 år efter det.. Jag längtar jäääätte mycket.

• Pidis

Jag ska själv fria nästa vecka.

Inte 100% säker på hur ännu men har lite planer.
    En tjej hade lagt ringen i ett kinder ägg och det nappade jag lite på.
    Så en romantisk middag och ett kinder ägg till desert ( sen mig så klart)

• Höstböna

Japp, på nyårs natten vid säng dax efter en underbart rolig kväll. Nu är de 50 dgr kvar till bröllopet!

• lillamillan

Mja, fria och fria...

Vi hade bestämt att vi skulle gifta oss den 7/10-07 redan förra året, men det las på is (var en söndag o det gick som inte att få till på ett bra sätt...)och vi lämnade ämnet ett tag.

Vi planderade istället för att fira min sambos 30års fest den 6/10 med familjen på dagen och vänner på kvällen...så en dag sa jag det bara när vi höll på att göra middag (hade inte funderat på det så mkt innan) "mathias, ska vi inte passa på att gifta oss när vi ska fira din 30års dag, alla är ju endå samlade då"

Och det tyckte han var ett bra förslag på en gång.
    Så vi gifter oss inte på vår 7 års dag och 5 åriga förlovningsdag (7/10-07) utan dagen innan och får vakna upp som man och hustru på 7års dagen istället.

• Ellinor,Jörgen2008

Jag friade för andra gången på vårann 1 årsdag!! Och då bestämde vi också att vi ska gifta oss nästa sommar!! Första gången jag friade då var det mera som en fråga om han ville!! Så båda gångerna så sa han ja!! Håller nu på med planering!!

Kram

• Only Your´s

Jag började prata om det med min sambo och han blev jätteglad och tyckte absolut att vi skulle förlova oss!
    Så det blev mer ett gemensamt beslut för oss.

30/8 slår vi till!

• mian73

Marcus brud, Vad härligt gjort!!

Jag friade till min blivande man och vi gifter oss nu på lördag

Jag friade i köket när vi satt och åt en god middag med levande ljus sent på kvällen när barnen sov.
    Självklart! fick jag till svar när jag frågade om han ville gifta sig med mig..och nu är det snart dax...Det är lite pirrigt nu. Bara några dagar kvar!

• Rambomillan

Japp, jag friade på nyårsafton 06-07 självklart sa han ja. Nu är det bara 12 dagar kvar...

• Marcus Brud

Vad nära ni har :)

Här är det 39 dagar kvar :)

• Gorgeousness

Jag friade till min flickvän på en kyrktrappa en kväll efter att vi hade varit ute och ätit. Hade beställt ringar innan............så dom var med ograverade.
    Men ska fixa det snart. Hade även frågat hennes pappa om han "samtyckte"! Vilket jag har fått lite pluspoäng för haha kanske för att vi båda är tjejer och ingen hade förväntat sig att vi skulle göra det på det "traditionella" sätte. Hade bokat trevligt hotell efteråt som vi gled in på. Som jag hade smygcheckat in på tidigare :)!

• DaBitch

Ja, vad ska en stackars flicka göra efter nästan tio år? Jag överraskade med en god middag på vår femåriga förlovningsdag. Efter middagen och myset i soffan gick jag upp i sovrummet, tog på mig sexiga underkläder, tände ett trettiotal levande ljus och ropade på honom... efter lite mer seriöst mys :)berättade jag at jag hade en punkt till på dagens program och sedan frågade jag om han ville gifta sig med mig. Han var helt oförberedd (trots fem års förlovning och ett barn) men svarade JA!

Svar på tråden Någon tjej som friat???