• Annis1976

äntligen gifta!

Så var det klart. Jag är fru Evjen. På vår hemsida finns en del bilder och jag ska lägga in fler lite senare. nu är det bara en del förberedelser och från vigseln. Jag kommer med bilder från mina förberedelser från frissan och från festen lite senare.

annaochpar.weddingannouncer.com

• Svar på tråden äntligen gifta!
  • Mirranda

Jätte jätte fina var ni! Du är väldigt vacker! Blev festen lyckad i regnet? Eller ni kanske klarade er från regn? :)

• somsom

Vad fina ni är! Snygg bukett!!

Lycka till, och stort grattis!!

• Annis1976

Jo visst kom regnet...vi klarade precis av att gå ut på kyrktrappan med lite dropp sedan öste det ner ett tag. När vi skulle göra autografjakt vid ankomst till festen regnade det också så vi fick hålla oss inne. Annars gjorde det väl inte så mycket - jo förresten. Det var väldigt synd att vi fick ta alla våra kort hos fotografen i deras atelje. Jag hade sett fram emot kort ute.

• Kakan -07

Stort grattis!!
    Trist med vädret, en hej, ni blev ju gifta i alla fall!

• mr&mrs

Annis1976:

Stort grattis, ni var fantastiskt fina!

En fråga, du ska inte sälja vidare grabbarnas kläder? Letar efter 2 set i stl 86/92 och 98/104 i samma färg ... ;)

Hör av dig i såfall!
    ethorngren@gmail.com

• Annis1976

mr&mrs
    Jo jag tänkte sälja dem men de är i storlek 98/104 och 110/116. Vet inte om de blir för stora då kanske. Båda byxornalade jag upp med en enkel söm för att de skulle gå lätt att lägga ner sen. Jag har precis lagt dem i tvätten. Hör av dig på mailen om du är intresserad.

Vill ha 300 kr för båda+frakt. Köpte dem för 350 kr styck. De är bara använda en gång.

anna.pahlsson@telia.com

Svar på tråden äntligen gifta!