• 12april

Örhängen utan piercing...

Jag sitter här och funderar... Jag har inte hål i öronen, men det vore lite roligt med ett par snygga örhängen på den stora dagen. Några tips på var det kan finnas?

• Svar på tråden Örhängen utan piercing...
  • Ann242

Pilgrim har fått in snygga clips som knappt syns att det är clips. Glitter har pärlor som clips. Kan även hitta magnetörhängen på Glitter (men passa dig om du har anlag för nickelallergi).
    Sedan kan jag varmt rekommendera fruktansvärt snygga örhängen från Crislu. Välarbetade, antingen i platinerat silver eller guldförgyllt silver. Sååååå snygga!
    *från en som letat förtvivlat men nu funnit* :)

• silvera

På Glitter har de pärlor med clips, i olika storlekar. De har även clips som man kan använda och göra om "vanliga" örhängen med, till clips.

Jag trodde inte att det gickat gör om dem till clips, men det går att göra med massor av örhängen. Hör med dem i butiken, så hjälper de dig om du vill.

(finns säkert på flera ställen)

• silvera

Man kan ju även köpa Glitters "omvandlare" och köpa sina örhängen någon annanstans...

• 12april

Tack så mycket! Jag får knalla in till glitter och titta.. Låter ju jättebra med omvandlare.

Svar på tråden Örhängen utan piercing...