Jag gick tillbaka nu och läste " idag ska vi träffas" och efter det tror jag kanske inte att du är redo för en ny relation ännu... Det är bara mina tankar alltså!
Men som Charla säger "Du måste älska dig själv". Relationer är ingen brådska. Ta det lugnt och strunta i relationer ett tag. Tänk på dig själv, går sånt som du tycker om...osv.
Sedan när du är redo kommer du känna det...det är vad jag tror!
Min mamama har trackat ned på mig i alla år. Från att jag var ganska liten har jag fått höra hur ful, dum, tjock och hemsk jag är. Att det aldrig kommer bli något av mig och att jag aldrig kommer träffa någon. Min blivande man säger till mig att min mamma måste ha kört mitt självförtroende i bott. Och det hade hon gjort verkligen!
Men efter att ha arbetat med mig själv, aldrig terapi eller så. Men genom kompisar och bara att vara själv (efter jag flyttat hemifrån) blev jag människa igen. Idag är jag sjuksköterska, älskar mitt jobb. Har många fler kompisar än tidigare och fler blir det via jobb mm.
Och jag ska gifta mig om 123 dagar! Det tror jag aldrig min mamma skulle tro om mig!
Jag hade några struliga förhållanden innan min nu M2B kom in i mitt liv. Men de var inget bra. Det blev bara fel. En kille jag var ihop med misshandlade mig tyvärr och flyttade in i min lägenhet. Jag fick sova på min egna soffa medan han tog sängen. Om jag bad honom gå blev han galen och jag fick låsa in mig på toaletten eller gå ut.
det förhållandet avslutade han till slut - som tur var! Men när man inte mår bra själv hittar idioterna en på något sätt. Var väldigt rädd ett långt tag efter detta. Men när jag träffade M2B var det bara så rätt, då hade jag inte ens dejtat på 2 år och var 25 år - men det var den perfekta mannen. Han är den enda av de som vet vem jag är som vet om att denna mannen misshandlade mig under cirka 3 månaders tid...
Så mitt budskap är: Rusa inte in i något, var ensam ett tag. Vänta på Mr Right när DU mår bra i dig själv!