• erika blivande brud 2007

nu har jag blivit hippad!

De kidnappade mig i går!!!!
    och vad roligt jag hade! de hade planerat jättebra och det var lagom pinsamt jag uppskattade verkligen min möhippa
    lycka till ni andra som väntar!

• Svar på tråden nu har jag blivit hippad!
  • mian73

Jag blev också hippad igår.
    Vid lunch kom min syster och fyra kompisar infarande. Jag blev klädd i klänning gjord av spetsduk, en slöja fastsatt med en stor plasttiara med mycket bling bling på. Jättestora plastörhängen som glittrade och en lila fjäderboa.
    De hade med sig mat som de dukade upp på terassen. Efter det fick jag en packningslista med saker som jag skulle packa. Bl a regnkläder, träningsskor, baddräkt, spetsunderkläder, bikini mm. Gissa om jag blev nervös över punkten spetsunderkläder.
    Efter det fick jag ögonbindel och kördes runt lite. När vi till sist stannade så hade vi hamnat på en go-cartbana. Jag måste bara säga att Shit, vad kul det var. Helt otroligt roligt. Ingen av oss hade kört tidigare men det blev succé.

Sen åkte vi hem till syrran och satt och pratade och drack lite medan vi gjorde oss i ordning. Sen skulle vi vidare. Vi hamnade på en räkbåt med trubadur och grejor. Skitkul. Kvällen avslutades med en krogrunda. Kl 2.30 var jag hemma igen. Överlycklig. Jag hade så roligt. Jag tänkte på det inlägget jag läste tidigare om en tjej som var så besviken att de skulle bli så få på hennes möhippa. Vi var bara fem stycken, men jäklar vad roligt vi hade. Jag är så helnöjd med dagen!

Svar på tråden nu har jag blivit hippad!