• allis

Kortfilm från bröllopet

För någon vecka sedan blev fotografens bilder färdiga men nu har vi även fått kortfilmen från bröllopet samt möhippan och liten av svensexan. Spana gärna in vår hemsida om ni som inte redan är gifta vill ha lite inspiration, nu i efterhand är jag verkligen glad över att vi lät filma bröllopet. Ett otroligt minne..

• Svar på tråden Kortfilm från bröllopet
  • happily married

aaaaaaaaaaaa jag kan inte se den :(

• Ladye

oj vad fina ni var...jag sitter med en tår i ögonvrån.
    Vem är det som har filmat?
    Och vad kostade det?
    Dom har verkligen lyckats fånga känslan....
    Helt otroligt=)

• allis

tackar tackar, kul att det gick att se, jag blev lite nervös att något hade blivit fel. detta var faktiskt en kompis till oss som filmade, men hon sysslar med sånt så det är bara att höra av sig till henne om man är intresserad. hon finns på charoline@bostream.com,

• Nataluskan

Åh jösses nu sitter jag här och lipar..
    Vad vackert!

• Fru någongång.

gud vilken gullig och söt film :) Grattis

• novali

ååååh, jag kan inte heller se. Snyft!:(

• Fru någongång.

jag kunde inte se från början, men den vvar tvungen att ladda upp först och sedan tryckte jag på play igen och då kom filmen igång.

Hoppas det funkar för er

• Mirranda

varför kan jag inte se? åååhåå.. :(

• Mirranda

he he, det var många åhanden här ser jag nu..

• allis

tack alla för alla fina ord, jag älskar själv kortvarianten och ser med spänning fram emot den långa..
    För att se filmerna krävs att man har quicktime-spelare installerad. Kanske också vara svårt att se om man har för långsam uppkoppling. Jag är superdålig på sånt här men det är i alla fall vad filmaren själv säger. Lycka till!

• cool_brud

Grattis! Jätte fint!
    Tårtan såg super god ut, vad var det för tårta?

• allis

cool brud: tårtan var riktigt god, bottnen var choklad, sen hallonmousse och sen vit chokladmousse över. Kan starkt rekomenderas!

• Lina Pe

Vilken härlig kortfilm och vilken härlig lokal. Är filmen tagen med en vanlig DV-kamera?

• allis

Lina Pe, vår filmare har ett företag som gör just bröllopsfilmer så hon är ett proffs om man säger så, hon hade två olika kameror.. tack förresten skoj att du gillade filmen.

• Pomodoro

Gud vad fina ni var! Du sag sa naturligt vacker ut och hade dessutom jattesnygg brudbukett (liknande min). Lycka till i framtiden!

• snuttungen

ÅÅÅÅÅÅÅ snyft snyft vad sentimental jag blev!!! Firar snart 1-årig bröllopsdag ( 12:e augusti ) och min käraste vännina sjöng just denna sång för oss... dubbelsnyft så vackert, och OJ vad jag längtar tillbaka till den underbara dagen!

Så fina ni var.

Kram

• novali

Nu kunde jag se den!
    Vilka härliga filmer! Ni var jättefina!

Svar på tråden Kortfilm från bröllopet