• Lill-skrrotis

Var ska jag ta fram ringarna???? Skansen?

Hej allihop!

Ska till stockholm med min sambo o överraska min sambo, beställt hotell med romantisk helg. Har tänkt överraska med förlovningssringar på lördagskvällen 18/8!
    NU har jag bara en fundering om VAR jag ska ta fram ringarna och fråga honom. Jag kommer bara på skansen, som betyder lite för oss, men det känns lite törrt...men d kanske finns bättre förslag. Vi gillar ju båda "vatten" t.ex.

Vi är inte från Stockholm, svårt att komma på ställen när man bara varit där lite då o då.
    Tacksam för all hjälp!

• Svar på tråden Var ska jag ta fram ringarna???? Skansen?
  • viktualia

Ta båten från Gamla stan/skeppsbron till Gröna Lund/Skansen och fria på båten!

• Lill-skrrotis

LÅter bra. Vi ska tillbringa natten efteråt på stallmåstargården Några fler förslag?

• viktualia

Bakom Stallmästargården hittar ni Hagaparken och Brunnsviken - där är det väldigt romantiskt och mysigt! Leta tex upp Ekotemplet!

• Lill-skrrotis

OK ännu bättre närmare....

• Lill-skrrotis

Haga parken låter ju bra, vi bor nämlligen på Hagagatan o i stadsdelen Haga inte i stockholm alltså

• Lill-skrrotis

Precis kollat upp hur det ser ut på nätet. Ser ju fantastiskt ut!!!!!

• Fru Henax

Självklart ska du ta fram ringarna i Ekotemplet! Ett perfekt ställe!

Från Stallmästaregården tar det kanske 15 minuter att promenera dit, en fin gångväg genom Hagaparken längs med Brunnsviken!

Lycka till! Och ha det bäst!

• Lill-skrrotis

Tack för tipsen, alla är så snälla o hjälpsamma här på BT!
    Å ja är så nervös så jag vet varken ut eller in snart o min sambo undrar vad det är ja planerar. Har nämligen sagt till honom att han inte får jobba den helgen extra skift eller nåt. Han tror vi ska åka på lördagen men kommer bli hämtad på jobbet redan på fredagen.

• Lill-skrrotis

Å ja klarar inte av att vänta längre, jag tror jag spricker, har nämligen svårt att hålla inne med hemligheter, ja, bara såna som gäller överraskningar alltså....
    Men det ska nog bli bra, känns som en evighet tills den 18/8!!!!

Ekotemplet kommer bli suveränt

• Fru Henax

Visst är det jobbigt med hemlisar?!

Tror ni kommer få det superbra! Stallmästaregården är verkligen fint (vi hade vår bröllopsfest där) och Ekotemplet är jätteromantiskt! Så det kan inte annat än bli lyckat!

I Hagaparken, nära Ekotemplet, finns det en ställe som heter "Koppartälten" om ni vill fika/äta nåt. Eller... kanske hotellet kan fixa en picknickkorg?! Åhhh, jag önskar det vore jag som planerade för egen del!!!

Svar på tråden Var ska jag ta fram ringarna???? Skansen?