• Marcus Brud

Fina papperstallrikar??

Vet nån var man kan köpa fina papperstallrikar? =)

Jag hitta en bra sida på nätet men såklart så kommer inte ihåg vad det :(

Visst KAN man ha papperstallrikar vid middagen? :)

Vi har festen på ett annat ställe som vi får åka till efter middagen så tänkte att det var snabbt och smidigt med papper :) Och så finns det väl fina tallrikar, någonstans :)

• Svar på tråden Fina papperstallrikar??
  • Cookie Dough

*fina papperstallrikar* är väl en motsägelse.

Varför inte hyra porslin? De flesta som hyr ut både lämnar och hämtar porslin och bestick (och linnedukar/servetter osv).

• Marcus Brud

Jag har kikat på det, men har inte hittat något ställe här i Örebro som gör det.

• Madeleene

Man kan visst ha fina papperstallrikar. Vi kommer att ha det då vi kommer vara i en stuga. Så jag puffar och puffar för att se om det blir något svar.

• maria.j.

Hej!

Vi har köpt glastallrikar för 5:-/st på Ikea.

• Melis

Duni har fina pappertallrikar, vita med en tjock guldig kant. Finns nog att köpa på de flesta välsorterade affärer med servetter och liknande.

• FruÖlandstok

www.bluebox.se/showinfo.asp&method=search

Dessa pappertallrikar är riktigt finte tycker jag, men så ska vi ha svartvitt tema också.. ;) Bluebox brukar ha mer annars men det hade dom inte.. Vet att Rusta har haft några designpapperstallrikar nu också..

Annars finns en utländsk butik som har fina..
    loftparty.com/french-bull-paper-partyware-c-1_4.html
    Men mitt tips är annars å kolla runt i olika inredningsbutiker på nätet.. har sett på flera ställen massa "designpappertallrikar"

Lycka till!

• Marcus Brud

Tack så mycket :) Känns skönt att någon håller med :)

• Madeleene

Jag ska få besöka den där butiken som Gotland-08 berättade om när vi åker till Göteborg. Nu ska det handlas.

• Cookie Dough

En enkel googling örebro uthyrning porslin:

Här kan man hyra servis för 2:- styck... billigare än så kan det inte vara... 150:- enkelresa hämt/lev är överkomligt

www.cityrestaurangen.se/

• Marcus Brud

Ahaa, undra om man kan lämna tillbaka det odiskat :) Ska skicka mail när dem har öppnat igen =)

Tack!

• Cookie Dough

Jag har hyrt porslin (inte i Örebro utan Malmö, och vi behövde då skölja bara.

Svar på tråden Fina papperstallrikar??