Tips Hotell i Stockholm? Förlovningsplats?
Hej, Jag ska överraska min sambo med förlovning i Stockholm Lördag 18/8-07. Jag har sagr att vi ska göra något Lör-Sön, så han kan inte ta nåt extra skift på jobbet då. Men grejen är den att jag har planerat att en kompis til honom hämtar honom på jobbet på fm på FREDAGEN 17/8. Kör honom hem till oss där jag kliver in med våra väskor o sen kör oss till busscentralen i stan. Sen kliver vi på bussen till Stockholm. Väl framme i Sthlm tar vi oss till en släkting till mig som så gärna vill träffa oss o min sambo gillar henne grymt mkt. Vi ska sova hos henne på söder natt till lördag, på lördag när han tror att vi ska hem DÅ kommer överraskningen. Då har ja bokat ett hotell( med romantiskt paket, skumpa, mat, lite lyx mm). På kvällen ska jag vid ett bra tillfälle ta fram ringarna.....
Det jag vill veta är:
Hotellet jag tänkt boka är BIrger Jarl. ÄR det någon som vet något om det? NÅgon som kan rekommendera det? JAg vill inte beställa nåt dåligt hotell. TIps på annat hotell kanske?
SEn undrar jag, var ska jag ta fram ringarna) Jag är inte så känd med stockholm dock. Jag har funderat lite; monteliuzvägen är fin, skansen som betyder lite extra för oss eller.....
NÅn trevlig restaurang
SNÄLLA KOM MED LITE TIPS