• Lill-skrrotis

Tips Hotell i Stockholm? Förlovningsplats?

Hej, Jag ska överraska min sambo med förlovning i Stockholm Lördag 18/8-07. Jag har sagr att vi ska göra något Lör-Sön, så han kan inte ta nåt extra skift på jobbet då. Men grejen är den att jag har planerat att en kompis til honom hämtar honom på jobbet på fm på FREDAGEN 17/8. Kör honom hem till oss där jag kliver in med våra väskor o sen kör oss till busscentralen i stan. Sen kliver vi på bussen till Stockholm. Väl framme i Sthlm tar vi oss till en släkting till mig som så gärna vill träffa oss o min sambo gillar henne grymt mkt. Vi ska sova hos henne på söder natt till lördag, på lördag när han tror att vi ska hem DÅ kommer överraskningen. Då har ja bokat ett hotell( med romantiskt paket, skumpa, mat, lite lyx mm). På kvällen ska jag vid ett bra tillfälle ta fram ringarna.....
    Det jag vill veta är:

Hotellet jag tänkt boka är BIrger Jarl. ÄR det någon som vet något om det? NÅgon som kan rekommendera det? JAg vill inte beställa nåt dåligt hotell. TIps på annat hotell kanske?

SEn undrar jag, var ska jag ta fram ringarna) Jag är inte så känd med stockholm dock. Jag har funderat lite; monteliuzvägen är fin, skansen som betyder lite extra för oss eller.....
    NÅn trevlig restaurang
    SNÄLLA KOM MED LITE TIPS

• Svar på tråden Tips Hotell i Stockholm? Förlovningsplats?
  • Mrs Van Derkamp

Clarion,grymt sköna sängar.Annars är Stallmästaregården samt Grand Hotel Saltsjöbaden ett tips oxå.Alla hotell har olika paket att välja bland.Dessa 3 är mina favorithotell i Stockholm!

• Heleneli

Hotell har jag ingen åsikt om, men förlovning på skansen låter urmysigt!

• Lill-skrrotis

Mrs Van Derkamp

Tack för tispen. Clarion ligger på Söder va på ringvägen eller? passar ju bra i såna fall! Gammelmormors syster som vi ska hälsa på bor också på ringvägen.
    Stallmästargården är ett revligt ställe. Ätit lunch däe en gång. Men d ligger utanför stan va? Hur tar man sig dit? Vi har ingen bil med oss.

• Lill-skrrotis

Ursäkta stavningen. Hade lite bråttom. min sambo kom innanför dörr'n. Han vet att ja håller på med hemligheter.....

• Mrs Van Derkamp

Japp,Clarion ligger på Söder på Ringvägen.Det går aldeles utmärkt att åka kommunalt till Stallmästaregården,när jag åkte dit åkte jag vanlig stadsbuss.Stannar precis utanför.Det ligger inom tullarna.

• Lill-skrrotis

LUtar åt stallmästargården, d är ju så mysigt där.

Mrs Van Derkamp

Tack för tipset om buss, slipper man gå om man ska in till stan

• Mrs Van Derkamp

Bra val,Stallmästaregården har fantastisk service och god frukost och mysiga rum,hela hotellet är mysigt!Kommer dock inte ihåg vilken buss man ska ta men det går ju att fråga personalen vid bokningen.

• Lill-skrrotis

Nu har jag bestämt hotell iaf. det får bli stallmästargården. Ska bara ringa o boka senare. Man sambo´n dyker upp då o då och undrar vad jag gör...... Får vänta med att ringa när han stuckit iväg till båten.....

NU vill jag ha lite tips om var jag kan ta fram ringarna. Såg att de hade ett litet mysigt lusthus vid vattnet vid hotellet. Har tänkt skansen men ja vet inte..... är ju inte så känd i stockholm

Svar på tråden Tips Hotell i Stockholm? Förlovningsplats?