• JJO

Atelje Klang Göteborg, erfarenhet någon?

Hejsan!

Finns det någon som har erfarenhet av Atelje Klang? De hade väldigt bra priser om man jämför så man undrar ju lite varför de är så billiga.

Om någon har erfarenhet skulle jag gärna vilja veta!

Tack

JJO

• Svar på tråden Atelje Klang Göteborg, erfarenhet någon?
  • EMMA_13

jag har ingen erfarenhet men du kan ju alltid pröva den !! karmi krami

• italia

Tyvarr inte, kan daremot rekommendera atelje marie

mer specifikt www.ateljemarie.se/
    dessutom nar jag gick in pa hemsidan; fotografen ar en pappa till en gammal klasskompis....han tog minastudentkort for ca 10 ar sedan och min systers ocksa. I alla fall pa hans hemsifìda fanns ocksa tips pa den har lanken som kan vara bra att ha www.blomsterkonstnaren.se/ nar det galler brudbuketter
    kramar

• gunde

Hejsan!
    En god vän till mig gifte sig förra året och dom valde atelje klang för att de låg bra till i pris. Hon ångrar sig efteråt väldigt mycket. Alla kort var halvkropp.
    Atelje Marie är ok samt även Atelje Brudparet som vi själva har valt till vårt bröllop. Vi får betala 3200:- för 16bilder men vi får själva vara med och bestämma hur vi vill ha det. Lycka till med planeringen av fotografen.

• JJO

Gunde:

Vad tråkigt att de blev besvikna, nu blev jag lite tveksam. När jag talade med Klang idag sa de att man får både närbilder, hel och halvkropp. Det negativa var väl att man ej får träffa de innan bröllopsdagen. Man får bestämma när man kommer dit hur man vill ha det. Fast då får man ju gå till butiken innan och kolla själv.

• JJO

hej!

jag såg i någon tidigare länk att carina1 skulle ha denna ateljé.

Finns du här carina1? Vad fick dig att välja atelje klang och har du goda erfarenheter från dom?

Tacksam för svar.

• Monica

Hej!!
    Vi har bokat Atelje Klang. Dom var jätte trevliga och har bra priser. Min blivande mans bror gifte sig för 5 år sedan och dom anlitade Atelje Klang och bilderna blir jätte bra. Deras bilder är ofta i Göteborgs posten, kolla in där så får du se vilken kvalite dom har.

• carina1

Hej JJO!

Vi skall gifta oss den 10/5 och vi valde Atelje Klang efter att ett par goda vänner rekommenderad dem. De fotograferade sig där förra året. De var mkt nöjda. Priset är för 16 st bilder 1895:-, om man vill fotograferas utomhus så kostar det 500:-/tim extra. 300:-extra om man vill ha svartvita bilder samt 25:-/vittne.
    Jag hoppas att vi inte kommer ångra oss och jag att vi får ta helkroppsbilder. Det fick iallafall våra vänner göra.

Lycka till!

• JJO

Tack för råden!

Jag behövde någon som hade positiv uppfattning också :)

De var ju verkligen billiga i priserna! Ett album med 16 bilder hos atelje brudparet som vi först bokat kostade 3200:-!!

Det var därför jag blev så förvånad och lite skeptisk när jag hörde priset.

Vi skall nu gå och kolla i butiken på deras bilder men det blir antagligen att vi väljer de.

Tack så mycket för råden igen!

JJO

Svar på tråden Atelje Klang Göteborg, erfarenhet någon?