• Marcus Brud

Morgongåva till han???

Jag hade tänkt gett honom en secret box.. och så har vi pratat lite om det, men han fick mig att välja bort det. Så tänkte jag göra en tavla och skriva in "Varför jag älskar dig" men då fick jag höra att det inte kanske var så roligt att få som present och kanske inte så skoj att ha den uppsatt på väggen och visa alla som kommer..

Nu är jag helt idélös, en kärleksbok "varför jag älskar dig" känns inte som det duger heller.. Allra helst skulle han nog vilja ha presentkort på fiskegrejer som han älskar, men det känns inge roligt att ge bort. Har tittat på armband också, men jag vet inte.

Tror ni en klackring kanske kan vara uppskattad?

Tacksam för alla råd och tips :)

• Svar på tråden Morgongåva till han???
  • Engäst

En fiskeresa då? Tillsammans med dig...???

• Marcus Brud

Det var bra!! Men frågan är vart?

• Marcus Brud

Eller kan man ge bort presentkort? Vill ge honom något som han kommer ha kvar som minne..

Klackring kanske då..

• Engäst

Finns ju många resor. Sök på nätet. Fjällvärden är ju ett mecka för fiskartokiga. Ta med myggstift bara

• .CMD.

Jag ska ge min blivande manchettknappar med upphöjda initialer (han byter efternamn). På den ena står det M och på den andra D!

• Dalabrud-07

Har köpt ett namnhalsband till sambon, köpte från www.alskadebarn.se
    Innan jag kom på det låg manschettknappar på första plats.

• Engäst

Å vilken bra sida! Tipsa fler om den!!

• Lill-skrrotis

Dalabrud-07
    intresserad av vad du skrev på brickorna. Har själv tänkt köpa såna

• ShjärtaP

Jag har köpt en kompass i mahogney ask (eller hur det nu stavas) till min blivande sen så har jag graverat in Så du alltid hittar hem och hans namn och bröllopsdatum:D jag är otroligt nöjd med den!

Svar på tråden Morgongåva till han???