han sa jaaa!!
Jag friade till min sambo i lördags och han sa JA!!! Så nu är vi förlovade och ska gifta oss nästa sommar. Helt underbart!
Jag friade till min sambo i lördags och han sa JA!!! Så nu är vi förlovade och ska gifta oss nästa sommar. Helt underbart!
Grattis!
Grattis!!!
Stort grattis och lycka till i framtiden!
Grattis, lycka till med allt!
grattis!
Grattis och lycka till!
Stort Grattis!!
jätte mycket grattis!
Gud så kul =) Jättegrattis till er båda =)
ett stort grattis !!
Grattis!! Häng kvar i känslan så länge du kan, den är underbar!
Grattis! Berätta, berätta... hur friade du?
Jag överraskade med för- och varmrätt. Sen fick han gå ut till hallen där låg det en lapp med ett meddelande om att han skulle gå ut på en liten runda i trädgården. Ute hade jag gömt 7 olika stopp med en lapp vid varje stopp där det stod om hur vi träffades och kärleken vid första ögonkastet och hur det löpte vidare till där vi är nu. På varje lapp stod en beskrivning till nästa stopp. Sista lappen stod det en lång lista med "Jag älskar dig" grejer och att han skulle gå in igen. Där inne på övervåningen hade jag dukat upp med tip stycken JÄTTESTORA röda rosor, tända ljus och chokladfondue. När han kom upp fick han ett kinderägg som han öppnade, i det låg det två ringar och jag sa att jag älskar honom och vill dela mitt liv med honom och så frågade jag om han ville gifta sig med mig nästa sommar och det ville han. Så vi förlovade oss och skålade i skumpa och njöt resten av kvällen
Så nu ska vi ta tag i att göra våra riktiga förlovningsringar, jag köpte bara tillfälliga silverringar eftersom jag vill att min älskling ska få välja ring själv.
Wow, mysigt!
Men en sak, låg ringarna i kinderägg? Hur då? Inte inuti chokladen, pappret och allt väl, för det är väl omöjligt?
Eller har jag fel?
:)
Grattis i alla fall!
CaCC: Åh, vilken rolig idé. Grattis igen och lycka till med planeringen.
prinsessan_
Jo ringarna låg inne i den gula "bubblan". Läste ett tips här inne någonstans att någon hade öppnat ett kinderägg och lagt i ringar där. Tyckte det var en kul idé. Man får försiktigt ta bort folien och dela på ägget med en vass kniv. Jag skar i skarven lite i taget runt om och till slut så delades ägget utan skador. Ut med leksaken ch i med ringarna och sen så satte jag ihop det igen och på med folien. Klart!
Oh, ho ho, vilken bra idé!
Tack för tipset ;)