eget papper till godis
någon som vet om och isf hur man kan göra eget papper till godis?
vi är lite inne på att ha mariannechoklad i våra gåvopåsar men hade velat ha lite roligare och kanske mer personligt papper runt.
Någon??
någon som vet om och isf hur man kan göra eget papper till godis?
vi är lite inne på att ha mariannechoklad i våra gåvopåsar men hade velat ha lite roligare och kanske mer personligt papper runt.
Någon??
Skriv ut t.ex. ett monogram på silkespapper i lagom storlek (tejpa fast silkespappret på ett vanligt A4, då håller det i printern. Vet att det funkar i min bläckstråleskrivare iaf, törs inte lova laserskrivare). Klipp ut fyrkanter. Ta bort originalpappret och sätt dit silkespappret istället. Bör funka bra på marianne som inte har choklad ytterst (choklad kan nog ge fettfläckar på silkespappret annars).
Men klibbar inte silkespappret fast i mariannekaramellen? är det vanligt silkespapper (som man t.ex. gör smällkarameller med) som ni menar eller?
Det går annars att beställa godis med egen logotype på pappret.
har för mig att det var här en bekant gjorde det
www.godreklam.se/index.asp
summer bride: Jo, det kan det nog göra om godiset blir för varmt. Annars inte. Bra tänkt!
bumse2..hur beställer man där ifrån?finns ingen mail eller telenr..
Någon?
nä jag förstår inte heller det..
skulle oxå vilja veta hur man kommer i kontakt med godreklam.se!!
måste ju vara jordens sämsta reklambyrå som gjort hemsidan tyvärr... som inte har lagt ut kontaktuppgifter! eller så är dte tillfälligt fel eller nåt, men det finns inte ens nån flik som heter kontakt!
Ja jag förstår ingenting..suck
ÅÅå herregud, nu har jag haft ett par timmars pyssel med mitt godis.
Och en rejäl läxa har jag lärt mig =/
Köpte blått och rosa silkespapper som jag bestämde mig att slå in godiset i.
Av med alla mariannepapper, slå in i silkespappret, på med hjärtan (samma som på våra inbjudningar).
Ner med alla i små organzapåsar och knyt igen.
Superfint resultat och allt var frid och fröjd TILLS sambon bestämde sig för att ta en av de som blivit över
DET JÄKLA PAPPRET HADE KLISTRAT FAST I KARAMELLEN!!
ÅÅ nej vilken panik
Så det var bara till att ta av allt silkespapper, sätta på mariannepappret igen, klippa av det skruvade på pappret och på med nytt silkespapper utanpå.
Ja jisses, om man kanske skulle ta och tänka efter först =)
Prova att kolla här om det finns kontaktuppgifter
www.presentreklam.nu/produktarkiv_art4m.aspx
http://www.trycksaksmaklaren.se/bildgalleri2_T7_R4.htm#
www.tipeprodukter.se/upload/documents/dokument_1.pdf
tänkte bara meddela att jag mailat bosse@trycksaksmaklaren.se
och där är det bara att skriva vad man vill köpa och så får man ett pris!
kan tillägga att man måste beställa minst 25 kg... o det kostar minst 89:-/kg...
så det blir till atthitta på nåt annat!