• nz-brud

Tips om bröllopstårta i Värmland

Har hört att det ska finnas en tjej i Kristinehamn som är jätteduktig på att göra fina tårtor men lite "annorlunda stuk". Är det någon som vet vem detta är?

Bor inte själv i Kristinehamn, och har inte lyckats hitta henne på nätet!

• Svar på tråden Tips om bröllopstårta i Värmland
  • MaViKa

Hej

Örebro är visserligen inte Värmland men vi beställde vår bröllopstårta till den 30 juni på Princess konditoriet! Underbart god och jättefin. De kan ju göra både traditionella och udda om man vill. Bra priser!

• Nygift06

Kompisar till oss gifte sig i Värmland tidigare i år och köpte tårtan hos den tjejen jag tror du menar. Gunilla Wall heter hon. Har en hemsida med adress www.gunillawall.se.
    Tyvärr för långt borta för att vi skulle kunna anlita henne.

• Rosenlarv

Är det tårtpinglan du menar? Hon bor inte i kristinehamn, men utanför karlstad. www.tartpinglan.se

Även om det inte va hon så är hon såå värd att kolla in. Har beställt tårta från henne till födelsedagskalas och de är alldeles underbara och unika!

• nz-brud

Tack Nygift06, det var Gunilla Wall jag letade efter. Vilka underbara tårtor hon hade på sin hemsida. Ska ringa henne i dag!

Har varit i kontakt med Tårtpinglan, men hon är fullbokad den dagen vi gifter oss, så det var inget alternativ.

• inte långt kvar

Vi ska beställa tårta från "M. Jansson Chocolaterie & Glacerie" från Arvika. Har blivit rekommenderade av cateringfirman vi har anlitat. Det är en bit dit från Karlstad så nån kommer behöva åka o hämta tårtan på bröllopsdan men det kommer bli värt det! Vi ville ha en brun chokladtårta o det var lite svårt att få tag på. Den här kommer att bli underbar! Tjejen som vi har varit i kontakt med hade en härlig idé om att spreja tårtan med choklad för att få lite dynamik i den! Det blir supersnygg effekt! Deras mousser smakar helt fantastiskt! Vi har lyckats bestämma oss för mörk chokladmousse och hallonmousse. Mums! Vi har blivit riktigt trevligt bemötta och jag kan verkligen rekommendera stället!

Svar på tråden Tips om bröllopstårta i Värmland