• 070728

Nu har de hämtat honom....HAHaHA

Nu var de här och hämtade honom ett tjugotal karlar...Han blev så chockad...Fast de hade fingrerat ett inbrott i förrådet där M2b s älskade fyrhjuing står och sedan skjutit med hagelbössa utanför sovrummet men vi vakna inte...Han blev så chokad ändå när de stod och knacka på altan dörren. Ha ha ha så roligt...det börjar verkligen bli nära nu....

• Svar på tråden Nu har de hämtat honom....HAHaHA
  • jempa28

Då är vi två som är ensama idag då! Trevlig lördag på dig!!

• jadam070707

nu är vi tre ensamma, min är också på äventyr! Kram på er

• snart hela kittet...

Jag sitter också här ensam med barnen. De har förökt lura honom hela veckan och bjudit med honom på golf men han har vägrat så det slutade med att de kom hit vid 8 och hämtade honom...
    Hoppas att vi får hem våra karlar i gott skick!

• Bröllopsplaner

HaHa. Min kille hämtades igår, mitt under ett kundmöte.. av en främmande man som ga honom en bunt brev som skulle öppnad vid olika tidpunkter under dagen. Första brevet innehöll en flygbijett.... Iiii..mkt spännande!
    Han är borta i två dagar.

• Bröllopsplaner

jodie> igår flögs han från umeå till stockholm.. och idag flyger de vidare till köpenhamn.

• Coloratura

Min m2b blev också kidnappad av sina killkompisar i morse! De fick en nyckel av mig i förväg och de stormade in i lägenheten kl 6 på morgonen! Så om ni ser en Batman som härjar i Stockholm idag så är det min kära fästman!!!

Kram på er alla! Bara två veckor kvar nu till den stora dagen!

• Heleneli

Min är också iväg idag! :D Han fick sms 7.15 imorse om att han skulle med bussen 7.49! :) Jag är iofs inte ensam eftersom jag är hemma hos föräldrar och lillasyster.

• Bröllopsplaner

Jodie> Ja, skitkul! De har ansträngt sig som tusan och planerat det här i månader. Blir helt varm i brösten när jag tänker på all tid de lagt ner på att göra honom glad.

• Briljant

Min m2b blev också kidnappad i förmiddags!

Svar på tråden Nu har de hämtat honom....HAHaHA