• Brud 4 augusti

HJÄLP!! 30-årig bröllopsdagspresent??

Hjälp tjejer, ni brukar ha så mycket tips och ideér och efter att suttit och surfat runder i timmar utan att hitta något så behöver jag er hjälp.
    Min farmor och hennes man firar 30-årig bröllopsdag på söndag och nu försöker jag, min m2b, mina föräldrar och min lillebror förtvivlat försöka ordna något till dem. Vi skulle helst av allt vilja skicka iväg dem på en lyxig weekend, spa, minikryssning etc. men har en begränsad budget, ca 2000:- totalt. Till saken hör att min farmor är inte så bra i fyskisk form, hon har reumatisk värk, kotförskjutning, benskörhet och är nyligen opererad för en ny höftledskula trots alla dessa bekymmer och besvär är hon pigg! :) Hon orkar inte gå för långa sträcker och vandring, cykling, kanot och liknande går självklart bort. Hennes man är frisk som en nötkärna ;) De är bosatta i Lund i skåne och helst skulle vi vilja ha tag i något med utgångspunkt härifrån för ca 2000:- Så snälla har någon snäll själv några ideér, tips eller annat kul så blir vi jätteglada! :)

• Svar på tråden HJÄLP!! 30-årig bröllopsdagspresent??
  • Kika

Kan dag-spa vara ett alternativ? Vi var på möhippa på "Trivas" I Råå för ett par helger sedan och det var supermysigt.

www.trivasparaa.se

De har ett minihotell med rum att hyra också som inte var superdyrt om man vill ha övernattning.

• Brud 4 augusti

Tack så jättemycket för tipset, har varit ute och kollat ser jättemysigt ut ;) Ganska prisvärt också! Ska helt klart fundera över det... Fler som har tips?

Svar på tråden HJÄLP!! 30-årig bröllopsdagspresent??