• Lady o Lufsen

    Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...

    Jag har själv befunnit mig på detta forum i två år och känner igen många, men långt ifrån alla, nick...

    Har ni aldrig tänkt och föreställt er hur personen bakom nicket är? Har ni försökt visualisera ett utseende och personlighet utifrån svaren som vederbörande ger?

    Jag erkänner direkt- JAG gör alltid det!

    Det finns ett program på tv, som jag inte minns vad det heter, där en inbjuden gäst får duka ett bord och "bjuda" in gäster...historiska eller nutid.

    Jag skulle mer än gärna sätta mig vid ett orientaliskt dukat bord med "Sister Of The Night" som jag är jättenyfiken på, "Ellte" och "Miss Cee"...det finns fler men jag kommer inte på nu...

    VILKA från BT skulle DU bjuda in till dukat bord och varför?

    Knäppt- jag vet- men intressant, eller hur!?

  • Svar på tråden Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...
  • zukigirl

    ahhh... Underbart! Jag återkommer om en liten stund med mina inbjudningar efter inköp af ett stycke pizza!

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Jag skulle vilja bjuda in:

    *Damen i röd hatt,För att jag är så nyfiken på hur denna kloka kvinna ser ut:)
    Du har ALLTID svar på tal!

    Sister of the night:För att du är så kul OCH klok!

  • Lady o Lufsen

    Jaaa...Damen i röd hatt, ja...Hon verkar intressant.

  • Sister of the Night

    Lätt!

    inledningsvis, orientaliskt dukat låter alldeles utmärkt som grund för en mysig helkväll! *tänker massor av tända ljuslyktor, exotisk mat med intressanta kryddor -nåja, vego då- och stämningsfull musik. Lägg till en stjärnhimmel*

    I likhet med dig L&L så är jag nyfiken på Miss Cee. Den damen levererar uttalanden som får mig att skina gång efter annan :)

    Sen har vi ju "Tråden" (du vet ju vilken ;)) där det samlas ett antal damer med de mest skiftande egenskaper och karaktärer. Så babbelmakarna i tråden får givetvis hänga på.

    Sen finns ju folk man träffat på lite bakåt i tiden och gillat. LKU, Rosenhaga och Helenkl är namn som jag förknippar med trevliga personer, och så även Janne (vart han nu tog vägen?)

    Sist, men _absolut_ inte minst, såklart DIG, L&L, som delar grundbultar med mig, misstänker jag! :D (Det finns en fråga med ett svar som de aldrig klurade ut... ;) :D)

    Kanske har jag missat nån gammal goding nu i min iver att posta detta... men de flesta kom nog med :)

  • Sister of the Night

    jag ska bli en fru... lääängtar

    *rodnar ända ner på halsen över berömmet* man tackar så väldans! :o
    Då ses vi då... ;) :)

  • Sister of the Night

    Kan tillägga att jag tycker också att Damen i röd hatt utmärker sig med träffsäkra och knaprigt snärtiga kommentarer! :)
    Har inte alltid hållit med om allt, men det är inte poängen heller :D

  • Lady o Lufsen

    Håller med dig Sister- det är inte det som är poängen!
    Det blir ju inte värst intressant om alla ska sitta och hålla med!
    Variation och mångfald!

  • Lady o Lufsen

    ...och DEN TRÅDEN skulle vara kul att ha med samtliga av!
    Kan du- Sister- tänka dig vilket "pumperi" på svar det skulle bli

Svar på tråden Ja, nu finns det ingen hejd på galenskapen...