Ska ni förlova er på midsommar?
Tänkte höra om det är några fler som ska förlova sig på midsommar iår?
Tänkte höra om det är några fler som ska förlova sig på midsommar iår?
Inte midsommar men ca två veckor efter :)
Vi ska förlova oss på midsommar.
Jag skulle fria till min sambo på midsommar, det var en hemlis men kom fram så han fick reda på det. Då sa han att han inte var redo. Grattis till dig. Själv vill jag bara gömma mig under täcket i midsommar. Varma hälsningar
Vi ska förlova oss på midsommardagen i Oslo *glad* Sambon friade på min födelsedag i maj så nu fixar vi ringpåtagning....bröllopet blir midsommarafton -09!
arizza.
Usch vad trist Säger han varför han inte är redOo?
Nej, men dagen innan! Ringarna är fixade och klara.
Ja vi beställde våra ringar från vigselbutiken.se och dem ligger och väntar bredvid sängen Från Scahlins...min heter 210-4 och hans 720-5
Vi beställde från Jempguld. Ligger och väntar i bokhyllan.
Jaaaaaaaaaaaaaa vi ska förlova oss på midsommarafton på morgonen/förmiddagen. Nu längtar man massor.
Verkar som det allt är några stycken som ska förlovas på midsommar. Vad jag har hört så ska det bli lite sämre väder, men vi får hålla tummarna för uppehåll och hoppas det blir en fin dag.
Jag vill bara önska er alla ett stort lycka till! Det kommer bli jättebra! :)
Själv förlovar jag mig förmodligen den 7 Juli.
Mvh, Jens
luscious: vad skönt att vi inte är de enda som planerar två år i förväg.. jag verkar dock mer entusiastisk än sambon för han vill inte att allt ska planeras så mycket i förväg.. men det finns ett perfekt datum både för förlovning och bröllop så varför inte "bestämma" om man vet att det är ett speciellt datum man vill slå till?