• demilo
    Äldre 17 Jun 12:17
    33160 visningar
    14 svar
    14
    33160

    Barnkostymer till vettigt pris?

    Jag har letat med ljus och lykta efter barnkostymer och finskor till ett vettigt pris, någon som har något förslag. Vill inte lägga ut 1000:- per barn någon som hittat billigare??

  • Svar på tråden Barnkostymer till vettigt pris?
  • Theres­ekarls­son
    Äldre 17 Jun 12:18
    #0

    Om du bor i sthlm vet jag ett ställe

  • sahlen­a
    Äldre 17 Jun 12:22
    #0

    Vi har köpt vår i Uppsala. Den gick på 200.

  • happil­y marrie­d
    Äldre 17 Jun 12:22
    #0

    jag köpte en helt ny kostym med väst skjorta och fluga toppen fin alltså! minns inte riktigt vad den kostade men det blev runt 400 kr med frakt! på ebay :)
    clothing.listings.ebay.com/Wedding-Apparel_Boys-Attire_W0QQfromZR4QQfsooZ1QQfsopZ3QQsacatZ105520QQsbrsrtZdQQsocmdZListingItemList
    hoppas länken funkar här finns massor :)

  • demilo
    Äldre 17 Jun 12:35
    #0

    Theresekarlsson:Jag bor i stockholm, så jag tar gärna emot tips:)

    sahlena: Vart i uppsala, åker förbi där på onsdag eller torsdag, så jag skulle kunna stanna till där :)

    happily married: Ska genast kolla upp länken, tack för tipset :)

  • Theres­ekarls­son
    Äldre 17 Jun 12:38
    #0

    demilo

    Om du vet var veddesta ligger....Nära barkarby station ligger ett köpcentrum med Willys Ö&B & så....där inne ligger en affär som jag tror importerar kläder från utlandet....de hade jätte många olika barnkostymer för 299:-....både kritstreck, gråa & svarta....jätte fina, funderade på att köpa det till vår son till bröllopet men han kommer bara vara 11 mån vid vigseln så han ska få ha lite skönare kläder på sig

  • demilo
    Äldre 17 Jun 12:46
    #0

    Theresekarlsson: där har jag varit, rätt sida av stan. Ska åka och kolla :) Tack för tipset :)

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 17 Jun 14:20
    #0

    affären ligger i Gottsunda centrum, om man går i byggnaden och går mot badet ligger den på vänster sida. Vet inte vad den heter.

  • mattes­brud06
    Äldre 19 Jun 07:17
    #0

    Titta på denhär sidan om de kan ha något, de säljer fina barnkläder.
    www.littlefairies.se

  • friis
    Äldre 19 Jun 07:43
    #0

    stores.ebay.com/CuteClothesForKids_W0QQssPageNameZl4QQtZkm

    Hmmm...hoppas länken fungerar. Är hopplöst dålig på att länka, men därifrån köpte jag en jättefin kostym till vår son för ett par hundralappar. Kommer inte ihåg exakt, men det var riktigt billigt!
    Köpte dem från E-bay från en köpare som heter "Cute Clothes for Kids".
    Och kläderna kom hem jättefort utan problem. Lackskor köpte jag för ett par dagar sen längst ner i en affär i stora PUB-huset för 298 kr.
    Om du vill ha en oanvänd väst i Ivory med tillhörande slips i strl. 92 kan du få dem VÄLDIGT billigt av mig eftersom jag köpte två olika nyanser eftersom jag inte visste vilken färg som skulle passa bäst.

  • carina­6 nu gift
    Äldre 19 Jun 09:32
    #0

    vi köpte på h&m för 249:- jättefina

  • snart Jockes fru...
    Äldre 19 Jun 09:36
    #0

    carina6-när köpte ni dom? Har letat på H&m massor av ggr och dom hade i julas, men inte sett sen dess?

  • mr&mrs
    Äldre 28 Jun 16:38
    #0

    Theresekarlsson:

    Jag tar också gärna tips på butik i Stockholm, ska upp ett par gånger i sommar.

    emelieochgeorge@gmail.com

  • Josefi­n_U
    Äldre 28 Jun 21:41
    #0

    Förra året köpte jag en babykostym på Cubus för 299 kr - små, små kostymbyxor med mjuk resår i midjan och en liten vit skjorta med fastsydd slips och väst - så hiiiimla sött, man blåser av stolen...

    Finns även kostymer för barn upp till 14, åtminstone sist jag var där.

  • Äldre 1 Jul 11:23
    #14

    Hej jag har många bra kostymer alla värjer blå svart brun om nångon vill köpa mitt nummer är 0762256457

Svar på tråden Barnkostymer till vettigt pris?